فرماندار کهگیلویه : برنامه ریزی جهت رفع مشکلات مردم از مهمترین وظایف مسئولان دولت است
فرماندار کهگیلویه : برنامه ریزی جهت رفع مشکلات مردم از مهمترین وظایف مسئولان دولت است
فرماندار کهگیلویه : برنامه ریزی در راستای شناخت مشکلات مردم از مهمترین وظایف مسئولان دولت است فرماندار کهگیلویه با اشاره به موفقیت دولت گذشته در پیگیری و پیشرفت طرح های نیمه تمام، گفت؛ برنامه ریزی در راستای شناخت مشکلات مردم از مهمترین وظایف مسئولان دولت است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سید حمزه محقق زاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلی امام خمینی (ره) دهدشت و در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت با بیان اینکه خاطره شهیدان بزرگواری که تلاش و همت آن‌ها در عرصه خدمت به نظام اسلامی و ملت غیور ایران از ذهن ها بیرون نخواهد رفت، اظهار کرد: مدیران نظام اسلامی با تأسی از منش و همت والای شهیدان رجایی‌، باهنر و شهید عزیز جمهور آیت اله رئیسی تکلیفی اخلاقی دارند تا با عزم و اخلاص بیشتری در راستای خدمت به مردم، رفع محرومیت‌‌ها و رشد و توسعه کشور قدم بردارنند.

 

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه مردم داری و برنامه ریزی در راستای شناخت مشکلات و مسائل مردم از وظایف مسئولین دولت است، تصریح کرد: مدیران شهرستان کهگیلویه در شرایط سخت اقتصادی، در راستای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند و دولت طی یکسال گذشته در راستای تحولات زیرساختی جهت پیشرفت پروژه های نیمه تمام شهرستان اهتمام ورزیده است.

 

وی با تاکید بر تکمیل طرحهای نیمه تمام در شهرستان، افزود: اقدامات جهشی در راستای پیشرفت ۴۵درصدی پروژه بزرگ پتروشیمی دهدشت طی دو سال گذشته گویای اهتمام دولت بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

 

محقق زاده با تاکید بر تامین مسکن برای اقشار در قالب «مسکن ملی» یکی از برنامه های اصلی در شهرستان کهگیلویه است، عنوان کرد: کهگیلویه در طرح مهم مسکن ملی با تعریف دو سایت هزار و ۱۰ واحدی برج علیشیر و ۸۴۸ واحدی در شهر دهدشت موفق و بسا فراتر از مرکز استان عمل کرده است.

 

فرماندار کهگیلویه با تقدیر از مدیریت برق کهگیلویه در عبور از بازه بحرانی فصل گرما، بیان کرد: افزایش ظرفیت ایستگاه ۱۳۳ کیلو ولتی دژکوه و تفکیک برق شهرستانهای کهگیلویه و لنده در راستای برخورداری شهرستانهای کهگیلویه، لنده و شهرهای سوق، چاروسا و دیشموک از برقی پایدار و مطمئن از خدمات ارزنده دولت جمهوری اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه احداث بیمارستان شماره ۲ و پروژه پتروپالایش دهدشت از طرح‌های اولویتی و امیدبخش مصوب شورای برنامه ریزی است، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها دستاوردهای خدماتی بسیار خوبی در حوزه‌ بهداشت و درمان و صنعت در آینده رقم خواهد زد.

 

محقق زاده با بیان اینکه دولت شهید رئیسی در شهرستان کهگیلویه منشأ تحول در راستای توسعه زیرساخت آبی و تزریق اعتبار به پروژه های آب چهار شهر، سد سرپری، تصفیه خانه فاضلاب شهری دهدشت و الحاق مخزن ۲۰ هزار مترمکعبی به شبکه آب شهر بوده است، افزود: اجرای ۷۷ کیلومتر روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان، ایمن سازی محورهای اصلی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، ۱۳ کیلومتر بهسازی آسفالت در بخش دیشموک، تکمیل استخر شنای دهدشت، تجهیز و ساماندهی روشنایی استادیوم دهدشت، تامین روشنایی و تامین سیستم آبیاری ورزشگاه دیشموک، تعمیر سالن ورزشی و احداث چمن مصنوعی دیشموک، نوسازی مدارس با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان، احداث طرح‌های آبخیزداری در مناطق دشمن زیاری، روشن آباد و چاروسا از جمله پروژه‌های شاخص تکمیلی در سال گذشته بوده است.

 

محقق زاده با بیان اینکه خدمات دولت در سایه انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف گسترده بوده است، خاطرنشان کرد: هنوز با توسعه مطلوب فاصله داریم و کمبودها و محرومیت هایی وجود دارد که با برنامه ریزی دقیق و اولویت سنجی قابل انجام است.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ