فرماندار کهگیلویه:رسانه‌هایی که مشکلات را به ما یادآوری کنند دغدغه مردم دارند
فرماندار کهگیلویه:رسانه‌هایی که مشکلات را به ما یادآوری کنند دغدغه مردم دارند
فرماندار کهگیلویه گفت: رسانه‌هایی که مشکلات را به ما یادآوری کنند دغدغه مردم دارند و چنین خبرنگاران منتقدی شایسته جایزه هستند.

هفتم فروردین ماه بود که در گزارشی با عنوان«بیداد گرانی داد مردم دهدشت را درآورد/ستاد تنظیم بازار درخواب سنگین بهاره!» اینجا در خبرگزاری فارس منتشر و از افسارگسیختگی وضعیت بازار انتقاد شد.

این در حالی است که مبارزه با گرانی‌های سرسام‌آور به عنوان یک مطالبه مردمی روز جمعه نیز توسط امام جمعه مطرح و خواستار رسیدگی متولیان به این موضوع شده بود.

و حالا یک روز بعد از این گزارش مسؤولان ستاد تنظیم بازار برای بررسی وضعیت بازار و اتخاذ تدابیر مقابله با نا به سامانی تشکیل جلسه دادند.

در این نشست که معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشت دارا کریمی‌نژاد در ابتدای سخنانش از نقد منصفانه رسانه قدردانی کرد و اظهار داشت: رسانه‌هایی که مشکلات را به ما یادآوری کنند دغدغه مردم دارند و چنین خبرنگاران منتقدی شایسته جایزه هستند.

فرماندار کهگیلویه گفت: ستاد تنظیم بازار وقتی نتواند به توازن عرضه و تقاضا کمک کند ظلم به کلمات است چون مردم احساس رضایت ندارند.

وی با استقبال از نقد منصفانه اضافه کرد: مشکلات مطرح شده در رسانه‌ها نشان از ضعف تنظیم بازار دارد.

رئیس ستاد تنظیم بازار کهگیلویه مشکلات موجود در بازار شهرستان را معلول عدم توزیع متوازن کالا متناسب با شاخص‌های جمعیت و مناطق روستایی  برشمرد و افزود: تعدد بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های غیر شفاف و موازی کاری نهادهای متولی از دیگر عوامل است.

وی ادامه داد: در طول هشت سال گذشته سرمایه گذاری‌هایی انجام شده اما دستگاه‌ها شفاف سازی نکردند تسهیلات اشتغالزایی کجا رفت.

انتهای پیام/