فرماندار سابق کهگیلویه:بدترین خاطره ام از دیشموک بوده است
فرماندار سابق کهگیلویه:بدترین خاطره ام از دیشموک بوده است
فرماندار کهگیلویه گفت: بدترین خاطره ام از دیشموک بوده است.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه در زمان انتصاب به عنوان فرماندار لنده و کهگیلویه هیچ کدام از نمایندگان نقشی نداشتند، گفت: از زمان تغییر دولت منتظر رفتن بودم و بارها استعفا داده بودم.

به گزارش خبر دیشموک، دارا کریمی‌نژاد امروز در آیین تکریم خود و معرفی فرماندار جدید شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد دهدشت با اشاره به اینکه در دولت‌های اصلاحات و تدبیر و امید خدمتگزار مردم بوده است، اظهار داشت: همه دولت‌ها خدمت کردند و بی‌انصافی است اگر گفته نشوند.

فرماندار سابق کهگیلویه بخشی از زندگینامه خود از تولد در روستای محروم مجاور مارون تا رزمنده دفاع مقدس در ۱۵ سالگی و معلمی در ۱۸ سالگی را یادآور شد و تصریح کرد: ما را به سخت جانی خود این گمان بود که می‌توانیم خدمتگزار باشیم.

کریمی‌نژاد گفت: هر دولت ایده‌هایی دارد که باید نیروهای همسو با خودش اجرایی کند.

وی بیان داشت: ادعای آنها که می گویند به حزب و گروه سیاسی وابسته نبودم را سم می‌دانم چرا که آدمها تا وقتی در حزب رشد نکنند و متوجه گرایش‌ها نشوند نمی‌توانند آب دیده شوند.

کریمی‌نژاد اضافه کرد: بر خلاف آنها که می‌گویند وابسته به حزب و جریان نیستم، من هستم.حزب را شناسنامه می‌دانم و البته ضمن هویت فکری تعامل هم داشتم.

کریمی‌نژاد گفت: چهار سال اول دولت تدبیر در روستاها انقلاب شد
تحریم ها و موانع در ادامه کار را کند کرد.

وی با وصف تحسین آمیز دولت تدبیر و امید اضافه کرد: دولت توانست در سنگ پراکنی زمانه در تحریم و کرونا و واکسن ستیزی واقعا تدبیر داشته باشد و امید می‌داد.

کریمی‌نژاد گفت: در دولت انسان‌های بزرگی بودند ظریفانه و نجیبانه که در تاریخ دیپلماسی ماندگار شدند.مرد میدان سردار سلیمانی و مرد دیپلماسی ظریف دو روی یک سکه بودند.

وی با اشاره به اینکه در دولت‌ها همه با هم زیر سایه نظام تلاش می‌شود، گفت:در آوردن بنیاد علوی در لنده بیش از۹۰درصد و در دیشموک ۵۰ درصد نقش داشتم.

کریمی‌نژاد یادآور شد: در انتخابات کمترین تنش‌ها و آسیب‌ها را داشتیم
در کرونا نسبت به استان با کمترین بیمارستان اما به همت پای کار بودن‌ها کمترین تلفات را داشتیم.

وی با بیان اینکه ایران برای ادامه موفقیت ها  نیاز به وحدت دارد، افزود:  برای موفقیت دولت، به فرجام رسیدن برجام و تائید fatf و آرامش ملت همه باید کمک کنند.

فرماندار سابق کهگیلویه گفت: از همه گروه‌ها می‌خواهم به استاندار و فرماندار کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه بدترین خاطره‌ام خودکشی دختری در دیشموک بود، گفت: برای توانمندسازی بخش ها برنامه راهکار و برون رفت از توسعه نیافتگی تدوین کردیم.

کریمی‌نژاد افزود: در آمدنم به لنده و کهگیلویه هیچ نماینده‌ای نقش نداشت بعد از تغییر دولت بارها استعفا دادم چون معتقدم هر دولت باید با نیروهای همسوی خود کارهایش را اجرایی کند.

انتهای پیام/