فرزند دیار صف شکنانِ دین پناه «مدیر عامل سازمان همیاری و شهرداری های» استان کهگیلویه و بویراحمد شد
فرزند دیار صف شکنانِ دین پناه «مدیر عامل سازمان همیاری و شهرداری های» استان کهگیلویه و بویراحمد شد
خبر دیشموک این انتخاب بجا و شایسته فرزندِ سرزمین دیار صف شکنانِ دین پناه (بخش،دیشموک ) را به وی و تمام مردم دیشموک تبریک گفته و اروزی موفقیت بیش از پیش برای جبار روشن داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ جبار روشن شهردار اسبق دیشموک به عنوان مدیر عامل سازمان همیاری و شهرداری های استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

جبار روشن که در کارنامه خود ۴ سال شهردار دیشموک،دو دور شوراي شهر دیشموک و عضو شورای شهرستان کهگیلویه  و کارشناس شهرداری و کارشناسی سازمان همیاری استان و مشاور حقوقی معاونت عمرانی استانداری را دارد ، از جوانان باتجربه و توانمند استان می‌باشد که هم اکنون به عنوان مدیر عامل سازمان همیاری و شهرداری های استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

لازم بذکر است باتوجه به اتفاقات اخیر این مجموعه ،نظر نهایی بر این شد که  جبار روشن ،جوان انقلابی، پخته،باتجربه و مدیری کاربلد و شناخته شده به عنوان مدیر عامل انتخاب تا مشکلات این حوزه مدیریت و رفع گردد.

خبر دیشموک این انتخاب بجا و شایسته فرزندِ سرزمین دیار صف شکنان دین پناه (بخش،دیشموک ) را به وی و تمام مردم دیشموک تبریک گفته و اروزی موفقیت بیش از پیش برای جبار روشن داریم.

 

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : مالک آهنگ