علامه مصباح مانند ستاره‌ای در آسمان معرفت و حکمت درخشید
علامه مصباح مانند ستاره‌ای در آسمان معرفت و حکمت درخشید
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت علامه مصباح یزدی در پیامی این گونه آورده است که آن متفکر و فیلسوف شهیر همچون ستاره‌ای در آسمان معرفت و حکمت درخشید.

به گزارش خبر دیشموک به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در یاسوج آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت علامه مصباح یزدی این گونه آورده است: ارتحال غم بار عالم ربانی فقیه و فیلسوف انقلابی مجاهد فرزانه یار دیرین انقلاب و رهبری معظم؛ حضرت آیت‌الله مصباح یزدی را به پیشگاه مقدس امام عصر ارواحنا له الفدا و مقام معظم رهبری جامعه روحانیت، حوزه های علمیه و بیت مکرم ایشان تسلیت می‌گویم.

 

در ادامه این پیام تسلیت آمده است: شخصیتی که رنج‌های زیادی برای پیروزی انقلاب و عزت و استقلال ملت کشید و برای دفاع از مبانی اسلام و انقلاب زحمت‌ها برد و چون ستاره‌ای در آسمان معرفت و حکمت درخشید و آثار ارزشمند و گرانبهای علمی و فلسفی و تربیت شاگردان گرانسنگ او را تبدیل به ستاره‌ای بی‌غروب کرده است.

 

آیت‌الله حسینی در ادامه از خداوند عزوجل برای آن متفکر شهیر علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر و جبران خسارت فقدان این عالم ربانی را مسئلت داشته است.

انتهای پیام/