عده‌ای تا نام امریکا را می‌شنوند شیفته می‌شوند
عده‌ای تا نام امریکا را می‌شنوند شیفته می‌شوند
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به دلدادگی برخی داخلی‌ها به آمریکا گفت: توکل عده‌ای به جای خدا به کدخداست.

حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که استکبار جهانی همه امکانات خود را در اختیار آل‌سعود برای نابودی مردم یمن قرار داده است اظهار کرد: داشتن اتحاد و ایمان و باور داشتن به هدف موجب شده که استکبار جهانی و آل سعود در برابر ملت یمن شکست و سرافکندگی را شاهد باشند.

امام جمعه موقت یاسوج با انتقاد شدید از دوست‌داران آمریکا در داخل کشور گفت: عده‌‌ای که در کشور مشتاق غرب هستند و ایمان و عاطفه را زیر پا گذاشته‌اند هنوز ماهیت استکباری آمریکا را نمی‌فهمند.

وی گفت: هنوز که هنوز است عده‌ای تا نام امریکا را می‌شنوند شیفته می‌شوند فکر می‌کنند این کشور استکباری منجی آن‌هاست در حالی که خودش در بدبختی و فلاکت دست و پا می‌زنند.

امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد: الان که یمنی‌ها ریاض را می‌زنند به فکر آتش‌بس افتاده‌ا‌ند چرا جلوتر از آتش‌بس سخن نمی‌گفتند.

موسوی‌اعظم گفت: امارات و عربستان دست به دست هم دادند اما در برابر اتحاد و ایمان مردم یمن تسلیم شده‌اند

وی با یاد کردن جریان مذاکره در کشور گفت: مثل این جریان مذاکره مجدد عده‌ای به جای این که به خدا توکل کنند به آمریکا همچنان دل بسته‌اند.

این خطیب جمعه با اشاره به اینکه باور به یاری و نصرت خدا داریم تاکید کرد: نباید دست به دامن کشورهای منحرف و مشرک‌ها شویم این وضعیت انگلیس و فرانسه است که امروزه می‌بینیم.

موسوی‌اعظم گفت: توحش آل‌سعود اکنون از اعراب جاهلی بیشتر است که کودکان و مظلومان دنیا را از بین می‌برند ولی نمی‌دانیم دل خوشی عده‌ای به آمریکا چیست.

انتهای پیام/