عده‌ای با غرور مردم ایران بازی کردند و آب به آسیاب دشمن ریختند
عده‌ای با غرور مردم ایران بازی کردند و آب به آسیاب دشمن ریختند
کاپیتان تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: هرگز تفنگدار اجنبی نمی‌شوم.

به گزارش خبر دیشموک ،  صمد اکبری در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص اغتشاشات اخیر و همچنین آتش زدن پرچم کشور اظهار کرد: توهین به پرچم توهین به نماد و ارزشهای یک کشور و توهین به ملتی است که ارزش‌ و عقاید و نمادهای آن‌ در جهان قابل احترام است.

کاپیتان سابق تیم فوتبال شهرداری یاسوج در ادامه گفت: هر ورزشکاری در دوره قهرمانی خود آرزو دارد که زیر پرچم جمهوری اسلامی به عنوان و رتبه و مدال نایل شود و این برای همه ورزشکاران یک ارزش و افتخار به شمار می رود.

این بازیکن مطرح سابق و پیشکسوت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: چنین اقداماتی از سوی برخی افراد توهین به یک تاریخ بزرگ سه هزار ساله است ارزش‌ها نباید تبدیل به ضد ارزش شود و اگر بدی‌ها جای خوبی ها را بگیرد خبیث‌ها جای انسان های خوب را خواهند گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه به غرور یک ملت در روزهای اخیر توهین شد یادآور گردید: عده‌ای با غرور مردم ایران بازی کردند و آب به آسیاب دشمن ریختند.

اکبری در ادامه با بیان اینکه خود من نیز به برخی از موضوعات اعتراض دارم اما به هیچ عنوان به صورت احساساتی و همنوا با بدخواهان اعتقاد به اغتشاش و آشوب ندارم یادآور شد: باید از شهدا خجالت بکشید آنهایی که ایستادند تا ناموس ما و شرافت ما و مملکت ما به دست دشمنان نیفتد.

این فوتبالیست مطرح استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: اعتراض من آگاهانه خواهد بود نه اینکه خار در چشم ملت باشم و هیچگاه تفنگدار اجنبی نخواهم شد.

انتهای پیام/