عدم تحقق وعده های مسئولان ارشد کشوری و استانی به دیشموک
عدم تحقق وعده های مسئولان ارشد کشوری و استانی به دیشموک
راوند یادآور شد: مسولان ارشد کشوری و استانی به دیشموک آمدند و وعده یک الی دو هفته ای برای حل مشکل مردم دادند ولی بعد از گذشت حدود یکسال از آن وعده هیچ کاری برای مردم صورت نگرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند با اشاره به سفر سلطان عمان به تهران اظهار داشت : کشور عمان به صورت خاموش اختلافات فی مابین کشورها را حل میکند و با میانجی گری های خاموش مسائل و مشکلات را حل می کند.

وی افزود: پادشاه عمان در این دیدار جایگاه و نقش منطقه ای جمهوری اسلامی را عامل توازن و تعادل در منطقه تعبیر کردند و به توسعه روابط بین دوکشور تاکید کردند.

حجت الاسلام راوند ضمن اشاره مجدد به دیدار پادشاه عمان و مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد : سلطان عمان خطاب به رهبر انقلاب در این دیدار از تمایل مصر جهت رابطه با جمهوری اسلامی سخن گفت و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم موافقت خود را اعلام کرد.

  حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در ادامه  با اشاره به مشکلات مردم روستاها گفت: روستایی در بخش دیشموک داریم که دو سال برق ندارد.

وی گفت: روستایی داریم که چند ماه است آب ندارد و روستایی هم داریم که اصلا راه ارتباطی ندارند، کشاورزان نیاز به جاده بین مزارع دارند و نیاز به کود و سم برای آبیاری مزارع برنج دارند این بخش نیازمند نگاه ویژه مسئولان استانی و کشوری است.

 امام جمعه دیشموک یادآور شد: این که اسم دیشموک بیاید و مسئولان استانی و کشوری به دیشموک سفر کنند و وعده بدهند ولی به وعده ها عمل نکنند و خروجی نداشته باشد باعث نارضایتی مردم می‌شود.

راوند یادآور شد: مسولان ارشد کشوری و استانی به دیشموک آمدند و وعده یک الی دو هفته ای برای حل مشکل مردم دادند ولی بعد از گذشت حدود یکسال از آن وعده هیچ کاری برای مردم صورت نگرفت از مسئولان استانی و کشوری انتظار داریم که به منطقه دیشموک نگاه ویژه ای داشته باشند و درصدد حل مشکل باشند.

راوند تاکید کرد که از نهادهای امنیتی و قضایی تقاضا داریم به ترک فعل مدیران و وعده‌های غیر عملی مسئولان ورود کنند.

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ