عاملان قطعی برق شب انتخابات در قلعه‌رئیسی و دیشموک شناسایی می‌شوند
عاملان قطعی برق شب انتخابات در قلعه‌رئیسی و دیشموک شناسایی می‌شوند
بخشدار چاروسا گفت: عاملان قطعی برق شب انتخابات قلعه رئیسی و دیشموک مشخص خواهند شد.

سید شرمت الله داربام با بیان اینکه انتخابات نماد مردم سالاری دینی و حضور در انتخابات یک وظیفه ذاتی است تاکید کرد: مشارکت در انتخابات، علاوه بر وظیفه و مسئولیت شرعی و قانونی، احترام به این خواست تاریخی ملت بزرگ ایران و همه مجاهدت‌ها و خون‌هایی است که برای برقراری نظام جمهوری اسلامی و حفظ آن تا به امروز ریخته شده است.

بخشدار چاروسا بیان کرد: مشارکت در انتخابات، لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و نماد وحدت بی‌پایان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با تقدیر از حضور مردم بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی در انتخابات سال ۱۴۰۰ از مجریان برگزاری انتخابات تقدیر کرد و ادامه داد: لازم می دانم از همه کسانی که در زمینه برگزاری انتخابات به ما کمک کردند تشکر کنم.

داربام به اتفاقات روز انتخابات هم اشاره و تصریح کرد: بسیاری به تعداد صندوق های اخذ رای شهر قلعه رئیسی گلایه داشتند که تعداد صندوق ها را با توجه به جمعیت شهر آماده کردیم و متاسفانه جمعیتی بسیار بیشتر از جمعیت شهر بر روی صندوق های اخذ رای حضور پیدا کردند که بسیار نگران کننده بود.

بخشدار چاروسا به اتفاقات قطعی برق هم اشاره و خاطرنشان کرد: مردم یقین داشته باشند که با توجه به حساسیت دستگاه های امنیتی و قضایی افرادی که در این زمینه دست داشتند دستگیر خواهند شد و قطعا با آنها برخورد خواهد شد، چرا که اقدام آنها و قطعی برق علاوه بر متوقف کردن روند انتخابات در دو بخش چاروسا و دیشموک سبب خلل در کار مرکز درمانی و دیگر مشکلات مردم شد.

انتهای پیام/