توقیف۶۳خودرو متخلف/طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه
توقیف۶۳خودرو متخلف/طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه
جانشین انتظامی شهرستان کهگیلویه از توقیف ۶۳ دستگاه خودروی متخلف در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبر دیشموک ،  بهنام زمانی جانشین انتظامی این شهرستان در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مبارزه با متهمان و سارقان تحت تعقیب و متواری و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، این طرح به مدت یک روز در دستورکار مجموعه یگان‌های این فرماندهی قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با حضور نماینده دادستانی اقدام به برپایی تور ایست و بازرسی در نقاط مختلف از جمله ورودی و خروجی شهرستان کردند.

زمانی تصریح کرد: ماموران در اجرای این طرح ۶٣ دستگاه خودروی متخلف را توقیف، ١۴۶مورد اعمال قانون، ١۴ قبضه سلاح، ۶٢ لیتر مشروبات الکلی ، ۴٠٠گرم انواع مواد مخدر ، ۴حقه وافور ، ٢عدد شوکر ، ٣عدد افشانه دفاع شخصی ، ٣۵٣عدد انواع فشنگ ، ۶٧ عدد انواع سلاح سرد کشف و ضبط و ٣٧ نفر متهم، ٩نفر قاچاقچی مواد مخدر، ١۶نفر معتاد، ۵ نفر سارق نیز دستگیر و در همین راستا خودروهای توقیفی به پارکینگ منتقل شدند.

جانشین انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه این طرح در آتی با هماهنگی مرجع قضایی ادامه دار خواهد بود بیان کرد: شهروندان ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی سارقین و فروشندگان مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری های اجتماعی مراتب را از طریق پل ارتباطی ١١٠ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام