ضربات سنگینی به رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها وارد کرده‌ایم/ انتقام خون حاج قاسم را با شیوه‌های دیگری می‌گیریم
ضربات سنگینی به رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها وارد کرده‌ایم/ انتقام خون حاج قاسم را با شیوه‌های دیگری می‌گیریم
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ضربات سنگینی به رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها وارد کرده‌ایم، گفت: اگر همه سران آمریکا هم کشته شوند، انتقام خون حاج قاسم نخواهد بود.

به گزارش خبر دیشموک،  سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران صبح امروز در حاشیه ادای احترام به مقام شامخ شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان توفیق زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی نصیبمان شد و به روح حاج قاسم و شهید پورجعفری درود می‌فرستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز همرزمان و نیروهای تربیت‌شده حاج قاسم هستند همچون گذشته و زمان حیات شهید سلیمانی آمادگی کامل برای دفع هرگونه تهدید را دارند ادامه داد: همه ما این آمادگی را بعد شهادت حاج قاسم دیدیم و دنیا هم آن را امتحان کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه خون شهید سلیمانی و شخصیت حاج قاسم آنقدر بزرگ است که اگر همه سران آمریکا هم کشته شوند، انتقام خون حاج قاسم نخواهد بود گفت: ما باید با ادامه راه حاج قاسم و شیوه‌های دیگر انتقام خون شهید سلیمانی را بگیریم.

وی با اشاره به اتفاقی که برای حاج قاسم افتاد و حرکت‌های عین‌الاسد، حرکت‌های رژیم صهیونیستی و بعضاً آمریکایی‌ها و حرکت‌های اتفاق افتاده در بعضی از مناطق و کشورها گفت: بعد از این اتفاقات دشمنان پاسخ‌هایی که گرفتند، پاسخ کوبنده‌ای بود.

سردار پاکپور با بیان اینکه بعد از شهادت حاج قاسم، کشور ما به مرز خاصی از بازدارندگی رسیده است تصریح کرد: امروز دشمنان دیگر توان و قدرت آن را ندارند که اقدامی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز یک معادله تعریف شده است ادامه داد: دشمن این معادله را درک کرده است و به خوبی می‌داند که اگر این معادله رعایت نشود، حتماً ضربه سنگینی خواهد خورد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ما به این معادله ادامه خواهیم داد گفت: فرزندان، سربازان و همرزمان حاج قاسم با الهام از شهید سلیمانی و فداکاری‌ها و ازخودگذشتگی‌های وی، مقابل هرگونه توطئه‌ای ایستادگی خواهند کرد و مطمئناً دنیا این را درک کرده است.