سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • 06 اسفند 1399 - 8:33

صهیونیست‌ها به تکاپوی عجیبی برای سنگ اندازی در این مسیر روی آورده اند

صهیونیست‌ها به تکاپوی عجیبی برای سنگ اندازی در این مسیر روی آورده اند
صهیونیست‌ها به تکاپوی عجیبی برای سنگ اندازی در این مسیر روی آورده اند
یک ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی عدم بازگشت کشور‌های طرف توافق هسته‌ای ایران به توافق فعلی را الزامی امنیتی ارزیابی کرد.

فرمانده بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی ترسیم چالشهای امنیتی این رژیم را مستلزم عدم بازگشت به توافق هسته‌ای ایران دانست.

آهارون هالیوا در مصاحبه با روزنامه یدیعوت آحارونوت اعلام کرد: عدم بازگشت به برجام الزامی امنیتی است، زیرا ما به توافقی نیاز داریم که تضمین کند ایرانی‌ها قادر به ورود به جمع کشور‌های هسته‌ای نیستند.

این مقام صهیونیست تاکید کرد قدرت‌های جهانی که در سال ۲۰۱۵ توافق هسته‌ای با ایران را به رهبری آمریکا امضا کردند، باید تلاش کنند تا یک توافق نامه به روز شده را شکل دهند.

ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی از کشور‌های طرف برجام خواست تا از بازگشت به توافق هسته‌ای ایران به سبک و سیاق کنونی خودداری کنند، زیرا به ادعای وی ارزیابی غالب اطلاعاتی از احتمال تهدید جدی وجودی برای این رژیم در صورت ادامه برنامه هسته‌ای ایران حکایت دارد.

هالیوا، که اخیراً به ریاست سرویس اطلاعاتی نظامی رژیم صهیونیستی منصوب شده، خاطرنشان کرد هرگونه توافق با ایران باید تعهدی برای از بین بردن تهدید هسته‌ای این کشور طی چند دهه باشد. تمایل داریم بگوییم که برای ۳۰ سال به توافق نامه‌ای نیاز داریم که اطمینان حاصل کند ایران به سمت هسته‌ای شدن نمی‌رود. این کشور پتانسیل آن را دارد که در دهه‌های آینده از توانایی هسته‌ای قابل توجهی برخوردار شود.

این مقام صهیونیست برنامه هسته‌ای و موشکی ایران و نیز مناقشه فلسطین را دو چالش جدی پیش روی ارتش رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۱ عنوان کرد.

از زمان روی کار آمدن دولت جدید در واشنگتن و علم کردن وعده بازگشت به توافق هسته‌ای ایران، صهیونیست‌ها به تکاپوی عجیبی برای سنگ اندازی در این مسیر روی آورده اند. تا جایی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا نماینده‌ای ویژه مذاکرات برجامی تعیین کرد.

 

برچسب ها

احضار سفیران انگلیس، فرانسه و آلمان به وزارت خارجه 26 فروردین 1403
بین‌المللی:

احضار سفیران انگلیس، فرانسه و آلمان به وزارت خارجه

سفیران انگلیس، فرانسه و آلمان در تهران در پی مواضع غیر مسئولانه مقامات این کشور‌ها در قبال پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اتباع و منافع کشورمان به وزارت امور خارجه احضار شدند.

شمار شهدای فلسطینی به ۳۳ هزار و ۵۴۵ نفر افزایش یافت 23 فروردین 1403

شمار شهدای فلسطینی به ۳۳ هزار و ۵۴۵ نفر افزایش یافت

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته ده‌ها شهید فلسطینی به بیمارستان‌های غزه منتقل شده‌اند و تعداد شهدای فلسطینی از 33 هزار و 500 نفر فراتر رفته است.

تکلیف عید فطر مشخص شد | اعلام رسمی روز عید فطر توسط ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب 19 فروردین 1403

تکلیف عید فطر مشخص شد | اعلام رسمی روز عید فطر توسط ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب

قاضی میرسعید گفت: این ماه در استرالیا و زلاندنو تحت هیچ شرایطی در غروب سه‌شنبه قابل رویت نیست، ضمنا در همین روز سه‌شنبه در غرب کره زمین یک خورشیدگرفتگی کامل را خواهیم داشت. بنابراین چهارشنبه(۲۳ فروردین‌ماه)‌ اول ماه شوال و عیدفطر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.