شورای اسلامی بخش بازوی پرتوان بخشداری هستند+تصاویر
شورای اسلامی بخش بازوی پرتوان بخشداری هستند+تصاویر
با برگزاری جلسه ای اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش دیشموک، اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی بخش انتخاب شدند.

با برگزاری جلسه ای اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش دیشموک، اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی بخش انتخاب شدند.

به گزارش خبر دیشموک، در این جلسه که با حضور صفا حبیبی بخشدار برگزار شد، اعضای شورای بخش دیشموک برای ششمین دوره شوراهای اسلامی انتخاب شدند.

با برگزاری انتخابات داخلی، ۵ عضو اصلی و دو عضو به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

صفا حبیبی بخشدار در این جلسه گفت: وظیفه شورای اسلامی بخش فراتر از شوراهای روستا است و انتظار می‌رود که اعضای انتخاب شده، با اطلاع از مسائل و مشکلات روستاها، در مسیر رفع آن‌ها گام بردارند.

حبیبی افزود: رسیدگی به امور روستاهای فاقد دهیاری، یکی از عمده‌ترین وظایف شورای اسلامی بخش است که یقینا این مهم با همدلی و همفکری تک تک اعضا به ارتقاء سطح زندگی در مناطق روستایی منجر می‌شود.

وی گفت: شورای اسلامی بخش بازوی پرتوان بخشداری در اداره امور اجرایی مناطق روستایی است که این مهم در سایه آگاهی به قوانین و مقررات شورا محقق می‌شود.

حبیبی بیان کرد: نظارت بر عملکرد دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها، پیگیری مطالبات مردمی و برنامه ریزی به منظور رفع مشکلات روستاهای فاقد دهیاری از مهمترین وظایف شورای بخش است که  انتظار می‌رود از سوی اعضا به درستی انجام شود.

یکی از انواع شوراهای اسلامی کشور ، شورای اسلامی بخش است که به موجب ماده ۵ قانون تشکیلات، از سوی اعضای شوراهای اسلامی روستایی انتخاب شده و در واقع ، این شورا را می توان به نوعی شورای فرا دست شورای اسلامی روستا تلقی کرد.
۴۴ روستای بخش دیشموک دارای شورای اسلامی می‌باشند.

جلسه با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد.