شرایط آغاز به کار اصناف کهگیلویه در طرح فاصله‌گذاری هوشمند
شرایط آغاز به کار اصناف کهگیلویه در طرح فاصله‌گذاری هوشمند
فرماندار کهگیلویه گفت: در طرح فاصله‌گذاری هوشمند اصناف و مشاغل کم خطر با رعایت پروتکل بهداشتی مجوز فعالیت دارند.

علیرضا اتابک در گفت‌وگو با خبرنگار در کهگیلویه اظهار داشت: طرح فاصله‌گذاری هوشمند به عنوان یک راهبرد جدید برای کنترل ویروس کرونا از فردا شنبه ۲۳ فروردین در شهرستان اجرایی می‌شود.

فرماندار کهگیلویه گفت: در این طرح مشاغل کم ریسک همراه با التزام به رعایت دستورالعمل بهداشتی مصوب وزارت بهداشت مجوز فعالیت پیدا می‌کنند.

این مسؤول اضافه کرد: ثبت‌نام و اخذ مجوز فعالیت اصناف و مشاغل کم خطر در سامانه سلامت صورت می‌گیرد.

اتابک با بیان اینکه فعالیت مشاغل پرتردد که امکان تجمع در آنها زیاد است همچنان تعطیل است، ادامه داد: صنوف پرخطر به دلیل شرایط محیطی حاکم بر این گونه فعالیت‌ها و تجمع جمعیت در آنها تا اعلام شدن شرایط شیوع بیماری کماکان تعطیل هستند.

فرماندار کهگیلویه گفت: این فعالیت در حوزه صنوفی از قبیل رستوران‌ها، اماکن ورزشی، باشگاه‌های ورزشی، تالار پذیرایی، مراکز بازی و تفریحی، قهوه‌خانه و سفره‌خانه، اماکن اقامتی، آرایشگاه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌باشند.

اتابک افزود: فعالیت ناوگان حمل و نقل درون شهری با رعایت پروتکل ابلاغی وزارت بهداشت آغاز خواهد شد اما درباره ناوگان برون شهری فعلا تصمیم اتخاذ نشده است.

وی تصریح کرد: تصمیم‌گیری در خصوص بازگشایی پایانه‌های مسافربری و مسافربرهای برون شهری از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/