شبکه دنا از اولین ساعات بروزحادثه پای کار بود/نتیجه رصد و بررسی های رسانه ی دنا را برای هم مردم استان تشریح می کنیم
شبکه دنا از اولین ساعات بروزحادثه پای کار بود/نتیجه رصد و بررسی های رسانه ی دنا را برای هم مردم استان تشریح می کنیم
شبکه استانی دنا هم که از اولین ساعت این سانحه تلخ تلاش خود را برای تسریع در رسيدگي فوري به وضعيت آسيب ديدگان و انتقال پیکرهای عزیزان آغاز کرد.

مدیرکل صداوسیمای استان ضمن تسلیت درگذشت جانباختگان حادثه اتوبوس دهدشت_تهران، در جهت رصد رسانه ای این سازمان درخصوص این حادثه، پیامی صادر کرده است.

متن پیام به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

“وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ”

حادثه دلخراش تصادف اتوبوس مسافربری دهدشت _ تهران که منجر به جان باختن و مصدومیت جمعی از هم استانی های عزيزمان، موجب تأثر و تألم فراوان همه هموطنان به خصوص اهالی رسانه استانی شد.

این حادثه تلخ و غم‌انگیز را به مردم نجيب و صبور استان کهگیلویه و بویر احمد و شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی به ویژه خانواده های داغدیده آن عزیزان سفر کرده تسلیت گفته و از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسالت دارم.

شبکه استانی دنا هم که از اولین ساعت این سانحه تلخ تلاش خود را برای تسریع در رسيدگي فوري به وضعيت آسيب ديدگان و انتقال پیکرهای عزیزان آغاز کرد و تا بررسی‌ علل دقيق وقوع اين سانحه ناگوار پیگیری رسانه ای خود را ادامه می دهد و ان شاء الله بزودی نتیجه را به اطلاع عموم مردم شریف استان می رساند. امید است متولیان امر با تمهیدات لازم از تکرار این دست اتفاقات تلخ جلوگیری کنند.

امیر رئوف
مدیرکل صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد