جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پ
  • 14 مهر 1400 - 18:35
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

شایان نادری: کارخانه قند یاسوج رسماً به مالکیت ستاد اجرایی فرمان امام درآمد

شایان نادری: کارخانه قند یاسوج رسماً به مالکیت ستاد اجرایی فرمان امام درآمد
شایان نادری: کارخانه قند یاسوج رسماً به مالکیت ستاد اجرایی فرمان امام درآمد
نادری بیان کرد: بعد از سفر آقای مخبر اکیپ‌های مختلفی جهت ارزیابی و راه اندازی از طرف ستاد اجرایی به استان اعزام شدند بررسی و برآورد لازم را انجام دادند که چه نواقصی در کارخانه وجود دارد و چه بازه زمانی برای راه اندازی لازم است.
شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأیید این خبر، اظهار داشت: کارخانه قند یاسوج مادر صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد امروز رسماً به مالکیت این ستاد در آمد.
وی با بیان اینکه ۵۱ درصد سهام این کارخانه متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ه) است، گفت: پیرو سفر دکتر مخبر در سال ۹۹ به استان کهگیلویه و بویراحمد و در زمان وقوع زلزله سی سخت بازدیدی از کارخانه قند به همراه نماینده ولی فقیه و رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام داشتند.

وی گفت: آقای مخبر معتقد بود باید در سه حوزه مالی، حقوقی و فنی بررسی‌های لازم و جدی انجام شود تا بتوان بهترین تصمیم‌گیری را در خصوص کارخانه قند یاسوج داشته باشیم.

این مسئول  افزود: با توجه به این اتفاقات و چند سال تعطیلی و واگذاری انجام شده لازم بود که دقت جدی در این خصوص انجام شود و آقای مخبر نیز خود مجدانه خواستار پیگیری جدی و دقیق در این زمینه بود.

نادری بیان کرد: بعد از سفر آقای مخبر اکیپ‌های مختلفی جهت ارزیابی و راه اندازی از طرف ستاد اجرایی به استان اعزام شدند بررسی و برآورد لازم را انجام دادند که چه نواقصی در کارخانه وجود دارد و چه بازه زمانی برای راه اندازی لازم است.
وی گفت: مراحل به صورت دقیق و کارشناسانه انجام و مراحل قانونی صورت گرفت که هرچه زودتر کارخانه راه اندازی شود،  بسیاری از قطعات مستهلک خیلی از قطعات باید تعویض و بسیاری از قطعات نیز اکنون در کارخانه وجود ندارد که برآورد قیمت دقیق و سرمایه در گردش لازم انجام شده است.

این مسئول با بیان این که ۵۱ درصد سهام کارخانه قند توسط ستاد اجرایی خریداری خواهد شد افزود: در فاز اولیه بهسازی تجهیز و تعویض قطعات انجام و در فاز دوم راه اندازی کامل و تولید محصول از جمله قند و شکر و سایر فراورده‌ها  صورت خواهد گرفت.
نادری تاکید کرد: تمام تلاش ستاد در راستای حمایت از مردم و اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد است که در حوزه محرومیت زدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان در حوزه آب روستایی، راه، ساخت مسجد و مدرسه و حوزه سلامت و کارهای جهادی و زلزله سی سخت کارهای بسیار بزرگی انجام داده است.
وی گفت: در کارخانه قند یاسوج هم نهایت دقت را انجام خواهد داد تا اشتغال زایی و تولید به‌خوبی رونق گیرد زیرا این کارخانه نماد صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که مراحل قانونی آن انجام شده است.
بنا براین گزارش، ستاد اجرایی فرمان امام یکی از نهادهای خدماتی، تولیدی و صنعتی کشور به شمار می‌رود و معمولاً این نهاد در هر کجا حاضر شده موفق عمل کرده است.
انتهای پیام/

برچسب ها

برخورد پژوپارس و موتورسیکلت دو نوجوان را به کام مرگ کشاند    10 فروردین 1403
در پی سانحه ی وحشتناک رخ داد:  

برخورد پژوپارس و موتورسیکلت دو نوجوان را به کام مرگ کشاند   

در پی سانحه برخورد پژوپارس و موتورسیکلت در دیشموک دو نوجوان ؛ جان خود را از دست دادند

تصاویر خبرساز حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد، قدیمی است 09 فروردین 1403
سلامت:

تصاویر خبرساز حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد، قدیمی است

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی با اشاره به انتشار تصاویر کشف و ضبط گوشت خر از یک خودرو در محور نیشابور به مشهد گفت: این تصاویر مربوط به روزها و هفته های اخیر نیست و با متخلفان برخورد شده است.

در دیدار رهبر انقلاب و رئیس دفتر سیاسی حماس چه گذشت؟ 09 فروردین 1403
رهبر انقلاب:

در دیدار رهبر انقلاب و رئیس دفتر سیاسی حماس چه گذشت؟

مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.