سپاه گچساران یاور مردم خوزستان با اهدای ۴۲ منبع ذخیره آب +تصاویر
سپاه گچساران یاور مردم خوزستان با اهدای ۴۲ منبع ذخیره آب +تصاویر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: 42 منبع ذخیره آب 500 لیتری به ارزش ریالی 6 میلیارد ریال خریداری و به استان خوزستان اعزام شد.

 باقر پسنده در گفت‌وگو با خبرنگاردر گچساران اظهار داشت: سپاه در کنار رسالت خود در تمامی عرصه ها و هر جا که مردم به نیاز داشته باشد حضور تاثیرگذاری دارد.

وی بیان کرد: با توجه به مشکلات به وجود آمده در حوزه آب برای استان خوزستان به دستور سردار خرمدل و با همکاری بسیج صنعت نفت گچساران خرید و ارسال تانکرهای آبرسانی انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: در همین راستا افزون بر ۴۲ منبع ۵۰۰ لیتری به ارزش ریالی ۶ میلیارد ریال خریداری و به استان خوزستان اعزام شد.

پسنده عنوان کرد: این منبع‌های ذخیره آب به سپاه استان خوزستان تحویل داده می شوند و در آنجا نیز بین روستاهایی که با تنش آب مواجه هستند توزیع می گردد.

وی گفت: در ابتدای تنش آبی خوزستان نیز یک عدد تانکر سیار آبرسانی ۲۰ هزار لیتری توسط سپاه گچساران به منظور کمک و امداد رسانی به مردم خوزستان به این استان اعزام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با اشاره به اینکه سپاه در تمام رویدادها در کنار مردم ایستاده، خاطر نشان کرد: این اقدامات به جهت کمک به رفع تنش آبی خوزستان صورت گرفته است.

انتهای پیام / ی