سپاه:تشدید اجرای طرح شهید سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد
سپاه:تشدید اجرای طرح شهید سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تشدید طرح شهید سلیمانی با هدف استفاده از همه ظرفیت‌ها برای کنترل بیماری کرونا در سطح استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار سعید برومند‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی در کشور، طرح شهید سلیمانی در ماه‌های گذشته به صورت ملی در سه حوزه مراقبتی، نظارتی و حمایتی آغاز شد و سپاه فتح و بسیج استان نیز به فراخور نیاز دانشگاه علوم پزشکی استان وارد عرصه خدمات‌رسانی شدند.

وی بیان کرد: پس از دستور هفته قبل مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات به ویژه نیروهای مسلح برای مقابله با بیماری منحوس کرونا، سپاه فتح و بسیج کهگیلویه و بویراحمد نیز با لبیک به فرمان معظم له ، تشدید طرح شهید سلیمانی را مجدد در دستور کار قرار داده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد  تصریح کرد: این ارگان از همه ظرفیت ها در بحث بروزرسانی اماکن ،تجهیزات و آموزش نیروها جهت واکسیناسیون، توزیع بسته های معیشتی و غیره استفاده خواهد کرد.

برومند زاده عنوان کرد: ۲۵۰ نیرو برای واکسیناسیون آموزش‌های تخصصی لازم را فرا گرفته‌اند و در صورتی که واکسیناسیون فراگیر شود و دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز نیاز داشته باشد این نیروها آماده خدمات رسانی هستند.

 وی کفت:  به تناسب نیاز دانشگاه علوم پزشکی استان در بحث بیماریابی، مراقبتی ، نظارتی و حمایتی و کمک به مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان ها این آمادگی وجود دارد .

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اماکن و تجهیزات سپاه فتح از جمله سالن های ورزشی و حسینیه ها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته، خاطر نشان کرد:  هم اکنون شش مرکز در استان فعال و کار واکسیناسیون در آنها به طور روزانه انجام می‌شود.

برومند زاده بیان کرد: هم اکنون نیروهای بسیج در طرح شهید سلیمانی در حوزه های محل واکسیناسیون در سطح استان تامین نظم و امنیت را نیز بر عهده دارند.

وی در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی بین بیماران کرونایی و افراد آسیب دیده از کرونا در سطح استان افزود: از هفته آینده این بسته های حمایتی بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

برومند زاده اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌های سپاه و بسیج در طرح شهید سلیمانی جهت کنترل بیماری کرونا در سطح استان استفاده خواهد شد و تا هر زمانی که نیاز باشد به خدمات‌رسانی خواهیم پرداخت.

انتهای پیام /