سوء مدیریت را کنار بگذاریم تحریم‌ها بی‌اثر می‌شود(تصاویر)
سوء مدیریت را کنار بگذاریم تحریم‌ها بی‌اثر می‌شود(تصاویر)
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر کم‌کاری‌ها، سوء مدیریت‌ها کنار گذاشته شود تحریم‌ها بی‌معنا و بی‌اثر خواهد شد.

به گزارش خبر دیشموک،  آیت‌الله سید نصیر حسینی در افتتاح خط توسعه و افزایش شرکت بشار صنعت یاسوج گفت: پیگیری مطالبات این واحد از ادارات استان، صدور مجوزات و خرید تولیدات استان سه خواسته این واحد از حوزه اقتصادی استان است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها از تولیدات استان خرید کنند، افزود: دنبال ایجاد و رونق اشتغال و رونق سرمایه‌گذاری هستیم بنابراین به این مهم اهمیت داده و تشویق شود تا طرح‌های اقتصادی رشد و به نتیجه برسند.

وی ضمن حمایت از سرمایه‌گذار شرکت بشار صنعت بتن یاسوج گفت: سرمایه‌گذار بدون اخذ تسهیلات و با آورده خود در حال فعالیت است که باید از چنین سرمایه‌گذارانی حمایت کنیم.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امید و ما می‌توانیم را به جامعه تزریق کنیم، گفت: علی‌رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها، فعل ما می‌توانیم را صرف کردیم به گونه‌ای که آمریکا به شکست خفت‌بار خود در قبال جمهوری اسلامی اعتراف کرده است.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه ایران در تحریم‌ قرار دارد، گفت: علی‌رغم فشارهای همه جانبه به خصوص در حوزه اقتصادی موفق شدیم دشمن را وادار کنیم که اعتراف کند که سیاست‌‌ها در قبال جمهوری اسلامی شکست خورده است.

وی توصیه‌ای هم به مدیران استانی و کشوری داشت و گفت: اگر کم‌کاری‌ها، سوء مدیریت‌ها و عدم حمایت‌ها کنار برود و حمایت‌ها جایگزین شود تحریم‌ها بی‌اثر خواهد شد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر این موارد برداشته شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی در پایان خواسته‌ای از بخش اقتصادی داشت و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود معاونت اقتصادی و عمرانی استانداری و حوزه صمت و بخش اقتصادی تولید و صنعت استان را مورد حمایت قرار دهند.

سرویس کریمی بختیاری مدیر شرکت بشار صنعت گفت: خط تولید دیدارهای پیش‌ ساخته با کاربری پادگان‌ها، باغداران و سایر موارد افتتاح می‌شود که جایگزین بلوک سنتی می‌شود.

وی بیان کرد: این خدمات یک سرمایه‌گذاری ۱۰۰ ساله محسوب می‌شود و ده‌ها خانوار بویراحمدی مشغول به کار می‌شوند.

انتهای پیام/