سهم کهگیلویه از اعتبارات استانی و ملی چقدر است؟
سهم کهگیلویه از اعتبارات استانی و ملی چقدر است؟
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبارات شهرستان کهگیلویه نسبت به سال گذشته رشد ۳۵ درصدی داشته است.

به گزارش خبر دیشموک،  علی شهابی‌نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کمیته برنامه‌ریزی در دهدشت اظهار کرد: اعتبارات شهرستان کهگیلویه نسبت به سال گذشته رشد ۳۵ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه همه بودجه شهرستان کهگیلویه فقط این ۱۷۰ میلیاردتومان نیست گفت: ۵۴۴ میلیاردتومان امسال از محل اعتبارات ملی برای آن لحاظ شده است.

شهابی‌نسب بیان کرد: ۸۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به چهار شهر و ۴۱ میلیارد تومان برای دهدشت غربی دیده شده است.

وی با بیان پروژه دهدشت_ چاروسا_دیشموک_باغملک مجوز ملی آن گرفته شده است عنوان کرد: امسال در قانون بودجه و متوازن ملی ۷۰ میلیاردتومان برای آن در نظر گرفته شده است.

شهابی‌نسب افزود: ۲۰ میلیارد تومان برای محور دهدشت چرام لحاظ شده و امسال این جاده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با توجه به نواسانات برقی در قلعه‌رئیسی اظهار کرد: ایجاد برق پایدار برای این بخش از مصوبات سفر رییس جمهور بوده و این موضوع را از شرکت برق استان پیگیری خواهم کرد.

شهابی‌نسب با بیان اینکه قبول دارم اعتبارات لحاظ شده برای کهگیلویه ناچیز است گفت: اگر می‌خواهیم نجات پیدا کنیم باید به سمت پروژه‌های بزرگ بریم، همه چیز منابع دولتی نیست، سرمایه‌داران این شهر در یاسوج و شیراز آسمان‌خراش می‌سازند، اگر این ساخت و سازها در دهدشت انجام می‌گرفت درآمدزایی برای شهر به همراه داشت.

انتهای پیام/