سفر مسئولان استانی به چاروسا+تصاویر
سفر مسئولان استانی به چاروسا+تصاویر
نماینده ولی فقیه در کهکیلویه و بویراحمد به چاروسا سفر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان به همراه معاون عمرانی استاندار، مدیران کل( راهداری، گاز، امور شهری، آب، برق) فرماندار کهگیلویه و مدیران شهرستان به بخش چاروسا سفر کردند.

ابتدا با حضور در دهستان جاورده یک پروژه کلنگ زنی و سپس نماینده ولی فقیه و مدیران همراه مورد استقبال مسئولین بخش قرار گرفتند و با حضور در گلزار شهدا قلعه رئیسی با شهدا تجدید میثاق کردند.

در ادامه پروژه های آسفالت معابر شهری، المان ورودی شهر قلعه رئیسی، بلوار امام خمینی(ره) شهر قلعه رئیسی از سوی نماینده ولی فقیه و مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسیدند.

آبرود شهردار قلعه رئیسی اعتبار افتتاحیه این پروژه را قریب به ۳۵ میلیارد ریال دانست که از درآمدهای داخلی و قیر یارانه می باشند.

سپس از ساختمان نیمه کاره شهرداری قلعه رئیسی بازدید و در این بازدید حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی معضل اساسی برای کارکنان شهرداری را تکمیل همین پروژه دانست و خواستار توجه بیشتر مسئولین شد.

بازدید از فاز اول کمربندی شهر قلعه رئیسی و کلنگ زنی فاز دوم آن از دیگر برنامه های نماینده ولی فقیه و معاون عمرانی استاندار، فرماندار و مدیران استانی و شهرستانی بود.

وی اعتبار مورد نیاز فاز دوم کمربندی حاج قاسم سلیمانی و کانال هدایت سیلاب آن را قریب به ۱۵میلیارد ریال دانست.آبرود شهردار قلعه رئیسی در این بازدید از تکمیل فاز اول این پروژه تا پایان فروردین سال جدید خبر داد و خواستار کمک به فاز دوم این پروژه شد.

داربام بخشدار چاروسا هم در این مراسم ضمن تشکر از حضور نماینده ولی فقیه و مسئولین استانی و شهرستانی به چاروسا خواستار توجه بیش از پیش به چاروسا شد.

صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی راه برون رفت از ترافیک سطح شهر قلعه رئیسی را همین پروژه مهم کمربندی دانست که به نام شهید حاج قاسم مزین شد.

در ادامه حاجی زاده معاون عمرانی استاندار از شرکت گاز استان درخواست کمک به شهرداری برای تکمیل فاز دوم کمربندی شهر قلعه رئیسی شد که خادم مدیر عامل شرکت گاز از قول مساعد برای خاک برداری آن داده شد.

کریمی نژاد فرماندار کهگیلویه هم در کلنگ زنی این پروژه خواستار حمایت برای تکمیل کمربندی شهید قاسم سلیمانی شد.

شرکت در جلسه شورای اداری چاروسا از دیگر برنامه های سفر نماینده ولی فقیه و مسئولین استانی و شهرستانی در چاروسا بود.

نظم جلسه و همچنین رعایت فاصله اجتماعی در حین برگزاری جلسه از دیگر برنامه های این نشست بود که مورد تقدیر مسئولین قرار گرفت.

در این مراسم امام جمعه قلعه رئیسی، بخشدار چاروسا، رئیس دادگستری چاروسا، شهردار و شورای شهر و یک نفر از دهیاران چاروسا به بیان مشکلات پرداختند.

انتهای پیام/