سرکشی و تکریم از خانواده شهدا در دیشموک +تصاویر
سرکشی و تکریم از خانواده شهدا در دیشموک +تصاویر
به مناسبت هفته بسیج امام جمعه و دیگر مسؤولان دیشموک از خانواده شهدا تجلیل کردند.

به مناسبت هفته بسیج با حضور امام جمعه دیشموک، رابط سازمان تبلیغات دیشموک، مدیر بنیاد علوی و برخی مسوولان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا در روستاها از خانواده‌های شهدا در دیشموک دیدار و ضمن بررسی مشکلات این خانواده‌ها با تقدیم هدیه از خانواده‌های شهدا تجلیل شد.

کریم انصاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک در این دیدار با بیان اینکه هدف از دیدار خانواده‌های شهدا بزرگداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های این عزیزان  در دوران دفاع مقدس است، عنوان کرد: باید با این گونه فعالیت‌ها فرهنگی و این دیدارهای مستمر در خدمات‌رسانی به جامعه  انگیزه خود را در خدمات رسانی به جامعه هدف تقویت کنیم.

وی عنوان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران که از سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند باید به صورت مستمر صورت پذیرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج گفت: مسوولان باید با خانواده شهدا دیدار کنند و از نزدیک مشکلات آنها را رصد و با مشکلات خانواده‌های شهداء آشنا شوند و تلاش در رفع مشکلات آنها از رئوس برنامه‌های خود باشد.

وی متذکر شد: به مناسبت هفته بسیج یکی از برنامه‌های حوزه مقاومت بسیج دیدار با خانواده‌های شهدای بخش دیشموک بود که امروز عصر از این خانواده‌های شهدا که با جان دادن فرزندان خود باعث حفظ نظام و انقلاب شدند صورت پذیرفت.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند گفت: دیدار خانواده‌های شهدا وظیفه همه ما است و ما باید این دیدارها را بیشتر کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: از فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک تقدیر و تشکر می‌کنم.