سردار خرمدل: به فتح خرمشهر‌های دیگر نیاز داریم/ پیروزی تنها با تبعیت از رهبر حاصل شد
سردار خرمدل: به فتح خرمشهر‌های دیگر نیاز داریم/ پیروزی تنها با تبعیت از رهبر حاصل شد
فرمانده سپاه فتح گفت: در آینده به پیروزی‌های بزرگ نیاز داریم همچنان که مشکلاتی نیز در پیش روی ما خواهد بود و اگر به خدا توکل کنیم و توجه به فرمان ولایت داشته باشیم حتماً خرمشهرهای دیگر را هم فتح خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سردار حمید خرمدل در آیین بزرگداشت سوم خرداد که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی در محل ستاد سپاه فتح برگزار شد گفت: مقدم عزیزان گرانقدری که از مشهد الرضا امروز به استان ما امده و میدان را منور کرده‌اند گرامی می داریم در ایام دهه کرامت هستیم ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا سلام الله علیها و این ایام را تبریک می‌گوییم.

 

وی گفت: از خانواده معزز شهدا و جانبازان و آزادگان و از همکاران گرانقدر خودمان در مجموعه انتظامی و ناجا و بسیجیان برادر و خواهران جهادگر و همه آن‌هایی که در میدان صبحگاه بزرگ حضور دارند قدردانی می‌کنیم.

 

این فرمانده گفت: امروز سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر است این روز نماد مقاومت ایستادگی و رشادت مردم ما در طول دفاع مقدس بوده هر چند ایام‌ها و پیروزی های متعددی داشتیم اما این روز و این عملیات ویژه‌تر نسبت به سایر عملیات ها به شمار می رود.

 

فرمانده سپاه فتح افزود: به لحاظ موقعیت خرمشهر و وضعیت آب و هوایی که در آن نقطه بود و فشارهای سیاسی و روانی که در جامعه ما بود و تبلیغات دشمن علیه ما، این پیروزی هم برای ما حیاتی بود و هم نگهداشت خرمشهر برای عراق حیاتی بود.

 

خرمدل تصریح کرد: معتقدیم که عملیات الی بیت المقدس جلوه ای ویژه از معنویت و ولایتمداری و اتحاد ما بود یکی از جلوه های اصلی فتح خرمشهر خدامحوری بود امام فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد خرمشهری که تا بن دندان عراق در آن مسلح بود که امام فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد، این کار جلوه‌ای از ولایت مداری بود که امام فرمود خرمشهر باید آزاد شود و آزاد شد و همه از فرمانده سپاه اسلام تبعیت کردند و این فرمان ولی خود را عملیاتی کردند.

 

وی گفت: رمز دوم اتحاد بود اتحاد بین نیروهای مسلح و بین مردم بود که این اتفاق بزرگ صورت گرفت و بزرگی این اتفاق موجب شد تا رهبر عالم و فرزانه ما در سال‌های اخیر بفرمایند که ما خرمشهرها در پیش داریم که ناظر بر این شکوه و بزرگی است و در آینده به پیروزی‌های بزرگ نیاز داریم همچنان که مشکلاتی نیز در پیش روی ما خواهد بود و اگر به خدا توکل کنیم و توجه به فرمان ولایت داشته باشیم حتماً خرمشهرهای دیگر را هم فتح خواهیم کرد.

 

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ