ستاد اجرایی با «کاروان سلامت دام» و یاری محرومان +تصاویر
ستاد اجرایی با «کاروان سلامت دام» و یاری محرومان +تصاویر
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با «کاراون سلامت دام» به یاری محرومان کهگیلویه و بویراحمد رفت.

شایان نادری در گفت‌وگو با خبرنگار  در یاسوج با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یکی از آخرین اقدامات راه‌اندازی کاروان سلامت دام را در مناطق محروم استان داریم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اولین گام این کاروان را به منطقه محروم پهنوک در شهرستان بهمئی فرستادیم تا مشکلات آنها را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و در حد توان این مشکلات برطرف شود.

وی با بیان اینکه جهت خدمات رسانی به روستاییان و عشایر برخی از مناطق را به عنوان پایلوت مناطق محروم در نظر گرفتیم تا دام‌های سبک و سنگین و طیور و زنبور عسل آن‌ها را سرویس‌دهی کنیم، یادآور شد: تعداد ۲۰ هزار دام روستاییان و عشایر پهنوک را در زمینه‌های مختلف از جمله واکسن، سمپاشی، آموزش دامپزشکی و اصول مربوط به نگهداری دام و موارد دیگر خدمات‌دهی کردیم.

نادری افزود: همچنین در کنار این کاروان با حضور دامپزشکان جهادی توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی را برای کلیه اهالی منطقه داشتیم و با همکاری بسیج علوم پزشکی افراد بالای ۱۸ سال آن منطقه را در برابر کووید ۱۹ واکسینه کردیم.

وی با بیان اینکه باید از اقدامات و همکاری‌های سازمان امور عشایر و همچنین نهاد پیشرفت و آبادانی قدردانی کنیم یادآور شد: پایلوت بعدی ما شهرستان مارگون خواهد بود که کاروان سلامت دام به این منطقه سفر خواهد کرد.

انتهای پیام/