سازمان بازرسی نگاه ویژه‌ای دارد
سازمان بازرسی نگاه ویژه‌ای دارد
بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت بالای گردشگر پذیر بودن استان، گفت: بازرسی نگاه ویژه‌ای به توسعه گردشگری در تمام نقاط این استان دارد.

به گزارش خبر دیشموک،  محمدمهدی صالحی امروز سه‌شنبه چهارم مردادماه ۱۴۰۱ در بازدید از پروژه موزه در حال ساخت یاسوج، اظهار کرد: افتتاح موزه بزرگ باستان‌شناسی نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری مرکز استان دارد.

بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رشد صنعت گردشگری در کم شدن نرخ بیکاری جوانان نقش بسزایی دارد که محقق شدن این امر در استان نیازمند توجه جدی همه مسئولان اجرایی است.

صالحی افزود: مسئولان حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام گردشگری را از اولویت کاری خود قرار دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید از اختصاص ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز موزه بزرگ باستان‌شناسی یاسوج خبر داد و گفت: با این اعتبار تجهیزات موزه باستان‌شناسی مرکز استان تکمیل و در آینده نزدیک شاهد افتتاح کامل این پروژه خواهیم بود.

سعید طالبی‌پور افزود: موزه یاسوج  در زمینی با زیربنای ۲ هزار و ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۱۱ هزار مترمربع مساحت ساخته‌شده است.

وی بیان کرد: موزه یاسوج  در زمینی با زیربنای ۲ هزار و ۷۵۰ مترمربع زیربنا و ۱۱ هزار مترمربع مساحت ساخته‌شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مساحت سالن نمایش این پروژه ۶۰۰ مترمربع است، افزود: سه هزار شیء موزه‌ای شامل هشت هزار قلم شیء در استان داریم که در این سالن به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/