ساختار مدیریت بحران کارشناسانه نیست
ساختار مدیریت بحران کارشناسانه نیست
امام جمعه بهمئی گفت: ساختار مدیریت بحران ساختار کارشناسانه نیست چرا که باید کارشناسان متناسب با هر شهر مکان خانه ها و مسیرهای آب، شناسایی شوند تا دچار خسارت نشویم.

به گزارش خبر دیشموک،   حجت‌الاسلام محمدیوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در خطبه‌های امروز نماز اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری وظیفه امام جمعه ارتباط حسنه و پدرانه با مردم است.

وی ادامه داد: امام جمعه نقش سخنگوی انقلاب را ایفا می کند و وظیفه اش بسیار مهم است و کلام و مطالبی که بیان می کند باید به روز و مفید باشد.

امام جمعه شهرستان بهمئی در خصوص فروش پهبادهای ایرانی به روسیه گفت: این فروش یا عدم فروش پهباد همین قدر که دشمن تحت فشار روحی است برای ما بسیار مفید است و نتیجه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیاست.

وی ادامه داد : آمریکایی ها در توافقات برجام، با طراحی یک سناریو مشخص همزمان ۶ شرکت بین المللی که قرار است با ما مبادلات تجاری داشته باشند تحریم می کنند و این نشان از ذات شیطانی آنهاست و بازهم نیت آمریکایی ها بر دنیا روشن می شود.

افروغی در خصوص نسل جدید سانتریفیوژ های ایران گفت: دنبال بمب هسته ای نیستیم و نخواهیم بود چرا که امام خامنه ای اینگونه فتوا داده اند.

حجت‌الاسلام افروغی در خصوص حوادث سیل های اخیر در کشور گفت : ساختار مدیریت بحران ساختار کارشناسانه نیست چرا که باید کارشناسان متناسب با هر شهر مکان خانه ها و مسیرهای آب، شناسایی شوند تا دچار خسارت نشویم.

وی ادامه داد : زیر ساخت ها باید به صورت کامل از قبل آماده باشد تا در لحظه اتفاق و وقوع به دنبال حل مشکل سیل یا زلزله نباشیم تا کمتر دچار گرفتاری شویم.

وی در پایان در خصوص برگزاری نماز ظهر عاشورا در شهرستان بهمئی گفت: همه مردم شهرستان در یک نقطه مشخص و با رعایت پروتکل های بهداشتی تجمع برای برگزاری نماز داشته باشیم‌.

انتهای پیام/