روکش آسفالت محور قلعه‌رئیسی- دیشموک ادامه دارد+تصاویر
روکش آسفالت محور قلعه‌رئیسی- دیشموک ادامه دارد+تصاویر
رئیس راهداری و حمل و نقل کهگیلویه گفت: روکش آسفالت محور قلعه رئیسی به دیشموک ادامه دارد.

علی دیانتی رئیس راهداری کهگیلویه در حاشیه بازدید از روکش آسفالت محور قلعه رئیسی به دیشموک عنوان کرد: به دلیل وضعیت نامناسب محور قلعه رئیسی به دیشموک و با پیگیری نماینده شهرستان های کهگیلویه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل و فرماندار کهگیلویه ۵کیلومتر از این مسیر در روزهای گذشته روکش آسفالت شد.

وی با بیان اینکه روکش آسفالت از خروجی قلعه رئیسی آغاز شد و تا دو راهی روستای دارگنجی ادامه دارد تصریح کرد: ۵کیلومتر ابتدایی این مسیر توسط یک پیمانکار و با اعتباری بالغ بر ۴میلیارد تومان صورت گرفت.

رئیس راهداری و حمل و نقل کهگیلویه خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته هم پیمانکار جدید برای روکش آسفالت ۴کیلومتر از این مسیر انتخاب شد و تا روزهای آینده آغاز بکار خواهد کرد و اعتبار این مقدار هم ۳میلیارد تومان اعلام شد که سرجمع قریب به ۷میلیارد تومان برای روکش آسفالت ۹کیلومتر مصوب شد که در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مسیر دم عباس به زیرنا هم برای کمک به مردم قلعه رئیسی و دیشموک برای اتصال محور پاتاوه به دهدشت در حال کار است بیان کرد: این مسیر برای کمک به مردم قلعه ریسی و دیشموک برای اتصال به مسیر پاتاوه به دهدشت شروع بکار شده و طول این مسیر ۷کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷میلیارد تومان است که امیدواریم با سرعت کار هر چه سریع تر به پایان برسد.

دیانتی در خصوص محورهای روستایی هم با بیان اینکه در آینده نزدیک خبرهای خوشی داریم تصریح کرد: با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته در روزهای آینده محور روستایی دارگنجی، گندم کار و برفکوه به پیمانکار واگذار می شود و همچنین مسیر روستایی سیلم هم در روزهای آینده به پیمانکار واگذار می شود.

انتهای پیام/