رفع نقاط ضعف/میادین مرکزی شهر را اصلاح میکنیم/شهرداری دیشموک بدهی کلان دارد
رفع نقاط ضعف/میادین مرکزی شهر را اصلاح میکنیم/شهرداری دیشموک بدهی کلان دارد
وی خواهان جدیت و همکاری هرچه بیشتر اعضای شورا و همکاران خود در شهرداری برای هموار کردن مسیر خدمت گزاری شدند.
روح‌الله اسفرم در گفت‌وگو با خبرنگار  در دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی دوره ششم و قدردانی از شورای گذشته اظهار کرد: شهرداری دیشموک را با بدهی یک‌ میلیارد تومانی تحویل گرفتم.

وی در ادامه افزود: شهرداری دیشموک هم اکنون در وضعیت بسیار بد مالی قرار دارد تا جایی که تا پایان دوره گذشته کارگران خدماتی به مدت ۵ ماه و کارکنان شهرداری به مدت ۳ ماه حقوق دریافت نکردند.

سرپرست شهرداری دیشموک با بیان اینکه شهرداری از محل اعتبارات جاری و عمرانی شهرداری افزون بر ۱۳ میلیارد ریال و در حوزه پروژه های عمرانی ذیحسابی بیش  از ۷۰۰ میلیون تومان بدهکار است، عنوان کرد: مجموع بدهی‌های شهرداری قریب ۲۰ میلیارد ریال می‌باشد که  فقط با همکاری و تعامل مسوولان و مردم قابل جبران است.

اسفرم گفت: از روز قبول مسوولیت با همراهی شورای اسلامی و دعوت از مشاورین عمرانی از سایر استانها، طرح اصلاح میادین شهر، اصلاح خیابان آزادی، طراحی پارک اسکان، طراحی مجدد طرح ترافیکی جلو بانک ملی در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با جلسات متعددی که با اسفندیار مختاری مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک داشتیم تفاهم‌نامه‌ انجام پروژه‌های اصلاح میادین و معابر شهر و احداث جاده سلامت به صورت مشارکتی منعقد گردید که در آینده نه چندان دور اجرای عملیات پروژه‌ها شروع خواهد شد.

اسفرم از برگزاری جلسه با مالکین و تامین زمین جهت احداث بوستان علوی با رعایت کامل حقوق شهروندی خبر داد و گفت: زمین احداث بوستان علوی به مساحت ۱۵هزار متر مربع به نهاد پیشرفت و ابادانی تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه  عملیات اصلاح طرح ترافیکی جلو بانک ملی دیشموک در هفته جاری آغاز می‌شود عنوان کرد: ظرف حداکثر یک ماه آینده زمین چمن مصنوعی با مشارکت نهاد آبادانی و پیشرفت به بهره‌برداری برسد.

اسفرم  ضمن همکاری و مساعدت همه مجموعه‌های اداری جهت پیشرفت اهداف توسعه شهری خاطرنشان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها به خصوص ظرفیت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار و مجموعه مدیران استانی، فرماندار  شهرستان، مدیریت جهادی نهاد پیشرفت و آبادانی و بخشدار همچنین امام جمعه محترم و ریاست دادگاه عمومی دیشموک استفاده بهینه را خواهم کرد.

وی گفت: به گذشته فکر نخواهم کرد و سعی خواهم کرد در این شرایط سخت با تلاش بیشتر، کاستی‌ها را جبران کنیم.

اسفرم از اعضای شورای اسلامی دوره ششم با بیان اینکه خود را فدای شهر کنند گفت: امیدوارم با وفاق و همدلی در کنار هم برای رفع مشکلات گام بردارند.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم حتی برای چند روز برای من موجب افتخار است و مسوولیت را نه برای منصب و مقام بلکه برای نوکری و خدمتگزاری به مردم سرلوحه شروع کاری خودم قرار می دهم.

اسفرم در پایان با بیان اینکه در دوران سرپرستی دوره گذشته‌ام در شهرداری پروژه‌های حیاتی به خصوص تامین زمین واحداث جایگاه زباله، شهرداری را با وضعیتی بسیار عالی تحویل شهردار وقت داده ام متذکر شد: در این دوره به  حجم بالای بدهی‌ها و شرایط سخت کشور در وضعیت کرونایی، کار سخت است ولی با تلاش فراوان سعی خواهیم کرد مشکلات را به حداقل برسانیم، وی خواهان جدیت و همکاری هرچه بیشتر اعضای شورا و همکاران خود در شهرداری برای هموار کردن مسیر خدمتگزاری شدند.

انتهای پیام/