رفع مشکلات دیشموک نیازمند همراهی مدیران کل/فرهنگ و سلامت دیشموک مورد توجه ویژه باشد/مسئولان همکاری کنند+تصاویر
رفع مشکلات دیشموک نیازمند همراهی مدیران کل/فرهنگ و سلامت دیشموک مورد توجه ویژه باشد/مسئولان همکاری کنند+تصاویر
جلسه مسئول موسسه خیریه جمعیت تعاون اسلامی از حوزه علمیه قم، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه، بخشدار و دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک پیرامون مشکلات حوزه فرهنگی و سلامت بخش در دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش خبر دیشموک، جلسه مسئول موسسه خیریه جمعیت تعاون اسلامی از حوزه علمیه قم، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه، بخشدار و دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک پیرامون مشکلات حوزه فرهنگی و سلامت بخش در دفتر امام جمعه برگزار شد.


حجت الاسلام علی اکبر راوند در این جلسه اظهار کرد: موسسه جمعیت تعاون اسلامی قبلاً در حوزه خدمت رسانی در ایام کرونا فعالیت داشتند، الان هم جلسه‌ای که در دفتر امام جمعه برگزار می شود پیگیری خدمات رسانی بیشتر در حوزه مساجد هست و قرار است کمک هایی در حوزه‌های کمک به خانه های عالم مصوب شد، که انجام شود.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه، حمایت از مبلغین خانم یکی از فعالیت‌های این موسسه هست و کار اصلی این موسسه حمایت از کارهای فرهنگی و خواهران طلبه هست، اضافه کرد: اگر خوابگاه شبانه روزی را توسعه بدهند در حوزه فرهنگی این عزیزان به این خوابگاه‌ها هم کمک می‌کند که انتظار هست مسئولین در بخش همکاری کنند با این موسسه خیریه تا خدمات‌رسانی به مردم سریع تر صورت بگیرد.

صفا حبیبی بخشدار دیشموک هم در این نشست اذعان کرد: ۷۵ روستا داریم که ۵۲ درصد مردان و ۴۸ درصد را زنان تشکیل می‌دهند و کار فرهنگی در بخش دیشموک مهم تربن و اساسی ترین نیاز است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود از ظرفیت گروهای فرهنگی ،جهادی و روحانیون منطقه جهت انجام این کار مهم استفاده شود.

اسفندیار مختاری مدیر بنیاد علوی دیشموک در این جلسه با بیان اینکه، حوزه فرهنگ و سلامت برای دیشموک بااهمیت است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد،خاطرنشان کرد: البته در حوزه های عمران و زیرساخت، کارهایی توسط بنیاد علوی انجام شد.

وی بیان کرد: نیاز به همراهی و اتحاد و همکاری تمام ادارات ،نهادها و سازمان‌هاست تا مشکلات فرهنگی برطرف شود.

مختاری متذکر شد: برای رفع مشکلات منطقه نیاز به همراهی مدیران کل در استان می باشد.

انتهای پیام/