رسانه‌ها به موضوع جهاد تبیین ورود کنند
رسانه‌ها به موضوع جهاد تبیین ورود کنند
سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت موضوع جهاد تبیین گفت: رسانه‌ها به موضوع جهاد تبیین ورود کنند.

به گزارش خبر دیشموک، حجت الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در آئین رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر آذربایجان شرقی در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: آذربایجان شرقی ظرفیت‌های مهمی در عرصه رسانه دارد که باید از این پتانسیل‌ها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین فرمان رهبری بوده و باید مورد توجه همه اقشار جامعه به خصوص اصحاب رسانه و خبرنگاران قرار گیرد، ادامه داد: جنگ کنونی جنگ روایت‌ها است، باید رسانه‌ها شبکه سازی کرده و باهم انسجام داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی در خصوص جشنواره ابوذر نیز گفت: این جشنواره حرکت خوبی بوده و کمک می‌کند تا در نشر هنر اسلامی و انقلابی قدم‌های بزرگی برداریم.

وی سپس با قدردانی از حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز گذشته شاهد رستاخیز امت اسلامی بودیم. بازهم برنامه‌های دشمن در کم رونق برگزار شدن راهپیمایی روز قدس با شکست مواجه شد.

حجت الاسلام حسینی گفت: مردم وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و حالا نوبت مسئولان است که با تلاش شبانه روزی مشکلات جامعه را حل کنند.