رئیس جمهور منتخب در انتخاب کابینه دقت کند/ والدین از حرام خواری فرزندان خود جلوگیری کنند
رئیس جمهور منتخب در انتخاب کابینه دقت کند/ والدین از حرام خواری فرزندان خود جلوگیری کنند
امام جمعه دیشموک ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت : کسی که با انقلاب، نظام و امام ذره‌ای زاویه دارد به درد شما نمی‌خورد، کسی که دلبسته آمریکا باشد برای شما همکار خوبی نخواهد بود. کسی که به راهبرد دین و شریعت بی‌اعتنایی کند همکار خوبی برای شما نخواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت السلام والمسلمین علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت : امام حسین علیه السلام صاحب این ایام فرمودند :  إنَّ شيعَتَنا مَنْ سَلِمَتْ قُلوبُهُمْ مِنْ كُلِّ غِشٍّ وَغِلٍّ وَدَغَلٍ(بى گمان شيعيان ما، دل هايشان از هر خيانت، كينه، و فريبكارى پاك است.) اگر می خواهیم شیعه اهل بیت، امام حسین (ع) باید اهل کلک و دغل نیرنگ و حیله گری نباشیم که یکی از خوبی های این منطقه صداقت بود و این روزها کم رنگ شد، امیدواریم همه ما در ادامه زندگی با صداقت گام برداریم و پیرو امام حسین (ع) و اهل البیت علیه السلام باشیم.

حجت الاسلام راوند ضمن تبریک به هواداران منتخب ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد : مهم ترین اتفاق؛ انتخابات ریاست جمهوری بود که  حضور ۵۰ درصدی مردم در انتخابات علی‌رغم ترفندهای رسانه ای دشمنان، بیگانگان و معاندان، مردم حماسه آفریدند و پیروز واقعی انتخابات ذخایر انقلاب بودند .

ایشان متذکر شد : نقطه اوج این حماسه ایرانیان خارج از کشور بود که بطور بی سابقه مورد هجمه عناصر خود فروخته غرب بودند،لیکن؛در کنار مشقت هت، در اوج حملات وحشیانه ضدانقلاب ها و با لبیک به ندای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی پای صندوق‌ها حاضر شدند و در انتخابات شرکت و افتخار آفرینی نمودند.

امام جمعه دیشموک اذعان داشت :  اینکه این آقای رئیس جمهور منتخب، فقط رئیس جمهور آن‌هایی که به او رأی دادند نیست، بلکه ایشان رئیس جمهور کل ملت ایران است ,  و باید مورد احترام تمام جناح ها و احزاب قرار بگیرد.

حجت الاسلام راوند گفت : رئیس‌جمهور منتخب به دنبال تقویت همدلی میان تمامی جریان‌های سیاسی و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این گروه ها و مردم باشد.

امام جمعه دیشموک خطاب به رئیس جمهور منتخب تصریح کرد : یک صندلی را به دست گرفتید که قبل از شما شهید جمهور، رئیس جهمور انقلابی و جهادی و مردمی آنجا نشسته بود و همین فرمایش مقام معظم رهبری است و  اینکه شهید رئیسی شبانه روز برای رفع مشکلات مردم تلاش می کرد و کم تر در پایتخت کشور حضور داشت و از سفر خارجی که بر می گشت مستقیم به سفر های استانی می پرداخت به معنای واقعی باید الگو شود.

خطیب جمعه دیشموک با اشاره به ناکارآمدی دولت دکتر روحانی بیان کرد :متاسفانه بعد از هشت سال گفتند؛ به ما اجازه ندادند در صورتی که تمام امکانات دولت در اختیار وزراء و تصمیمات کلی کشور و بودجه ها در اختیار رئیس جهمورهست و محل کار و تلاش است و اگر کسی بگوید اختیارات رئیس جمهور کافی نیست، مطلع نیست.

وی دخالت ها، سیاست ها و برنامه های دشمنان را جهت ناکارآمدی انقلاب اسلامی در طول سالهای پس از انقلاب بی نتیجه خواند و گفت : قبل از انقلاب در کشور و حتی در این بخش هیچی نبود ، اما؛ خدمات بی نظیر بعد از انقلاب ۱۳۵۷ نشان می دهد که دشمن در تمام مواضع خویش در مقابل ایران اسلامی به در بسته خورد و امید آفرینی بر میگردد به تلاش شبانه روزی مسئولان نظام که باید بابرنامه و تدبیر و کوشش حرکت کنند.

امام جمعه دیشموک ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت : کسی که با انقلاب، نظام و امام ذره‌ای زاویه دارد به درد شما نمی‌خورد، کسی که دلبسته آمریکا باشد برای شما همکار خوبی نخواهد بود. کسی که به راهبرد دین و شریعت بی‌اعتنایی کند همکار خوبی برای شما نخواهد بود.

ایشان تعدادی از مشکلات و شکست ها در دولت روحانی را برشمرد و  اضافه کرد: رئیس جمهور منتخب اگر دنبال موفقیت هست باید فرمایشات رهبری را در مقوله کاری قرار دهد و متاسفانه در دولت روحانی وزراء قول هایی از قبیل ساخت مسکن برای جوانان دادند که محقق نگردید و استفاده مجدد از این افراد و همفکر آنها که دلسوز نظام ،مردم و انقلاب و رهبری نیستند باعث شکست دولت خواهد شد.

حجت الاسلام راوند خدمات سه ساله ی شهید رئیسی در منطقه را بی نظیر خواند و افزود : خوابگاه شبانه روزی است که از اول مهر به بهره برداری خواهد رسید ، ساخت ۲۰ مدرسه و طرح رتبه بندی معلمان و استخدام های بی سابقه که باید همه این موارد  بصورت هنرمندانه به مردم معرفی شوند .

امام جمعه دیشموک ضعف مدیران استانی در راس مدیر ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد در انعکاس خدمات شهید رئیسی را بی تدبیری دانست و اذعان داشت : در دولت ۸ ساله دکتر روحانی خدمات در این منطق زیر صفر و در استان خیلی کم تر از سه سال دولت شهید رئیسی بود که  به آن توجه نشد.

حجت الاسلام راوند فعالیت کلاهبرداران اینترنتی در منطقه را خطری عظیم برای خانواده ها و آینده بخش دانست و گفت : این مسئله به دانش آموزان متوسطه اول ما هم رسید و این یک خطر عظیم و خطرناک در منطقه هست و اینکه بعضی والدین افتخار می کنند فرزند آنها ماشین یا خانه میلیاردی در شیراز خرید و حساب میلیاردی دارد اوج بی توجهی و ناآگاهی است و در آینده ای نزدیک به یک قاتل و خلافکار تبدیل خواهد شد.

خطیب جمعه دیشموک تماس های روستائیان با نهادهای امنیتی پیرامون تیراندازی های شبانه را زیاد برشمرد و گفت : متاسفانه با اسلحه هایی که از این طریق خریده شد و قهوه خانه هایی که از این مسیر افتتاح شد آرامش و آسایش را از مردم گرفتند و شکمی که از حرام پر شده متاسفانه همین مسیر را خواهد رفت و پدر و مادری که در تربیت فرزند خود بی توجهی و کم دقتی نمایند به بلاء گرفتار خواهند شد که نمونه آن قتل سیدی بزرگوار در منطقه بود که بده دست کلاهبرداران اینترنتی صورت گرفت و همه اطلاع دارند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ