دیدار نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با رئیس صندوق توسعه ملی+عکس
دیدار نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با رئیس صندوق توسعه ملی+عکس
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با رئیس صندوق توسعه ملی کشور دیدار کرد.

نشست بررسی پروژه های کهگیلویه بزرگ با حضور سید محمد موحد، دکتر کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد،دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس صندوق توسعه ملی و همچنین سرمایه گذار نیروگاه سیکل ترکیبی در محل صندوق توسعه ملی برگزار شد.
در این نشست سید محمد موحد با اشاره به اهمیت نیروگاه سیکل ترکیبی و نیاز مبرم شهرستان کهگیلویه به تامین برق پایدار در تمامی فصول بیان داشت: روندی که تا کنون در این خصوص پیش رفته است کند بوده و انتظار می رود با کمک همه عزیزان و به ویژه صندوق توسعه ملی این پروژه شتاب بیشتری بگیرد.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ظرفیت این پروژه گفت: این پروژه می‌تواند مشکلات برقی استان را رفع کند و هم در آینده نزدیک برق را به دیگر استانها صادر کند.
موحد با تقدیر از زحمت های استاندار و سرمایه گذار این پروژه بیان داشت: دکتر شهیدزاده همیشه یار و همراه مناطق محروم بودند و خواستار توجه ویژه این صندوق به نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک شد.
شهیدزاده نیز با تقدیر و تشکر از سید محمد موحد به دلیل پیگیری پروژه‌های استان گفت: انشاالله در هفته آینده مصوبه این پروژه را از دولت خواهیم گرفت و اعتبارات ارزی بزودی تزریق خواهد شد.
در این دیدار نیز به صورت تلفنی با مدیرعامل پتروپارس و مدیرعامل پتروشیمی دهدشت آخرین وضعیت پتروشیمی دهدشت نیز مورد بررسی قرار گرفت، که صندوق توسعه ملی قول مساعد برای پیگیری مشکلات و تزریق تسهیلات برای این پروژه را نیز داد.
در پایان نیز مقرر شد دکتر شهیدزاده ، معاون برنامه بودجه کشور و جمعی از مدیران عامل بانکهای کشور بازدیدی از شهرستان های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده داشته باشند، تا به خوبی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود را بررسی کنند و گام‌های موثری برای پیشبرد توسعه در کهگیلویه بزرگ صورت گیرد.