دو بازیکن دیشموکی در راه لیگ های کشوری فوتبال ایران!؟+تصاویر
دو بازیکن دیشموکی در راه لیگ های کشوری فوتبال ایران!؟+تصاویر
خبر دیشموک ؛ بزودی در صورت شروع لیگ های کشوری به احتمال فراوان شاهد حضور دو بازیکن دیشموکی در سطح لیگ های کشوری خواهیم بود

به گزارش خبرنگار خبر دیشموک؛ با توجه به حضور یک بازیکن لیگ برتری در دیشموک و قول هایی که توسط وی به خبرنگار خبر دیشموک داده شد ،به احتمال فراوان قرار است دو بازیکن به نام‌های مجتبی بستانی و میلاد اکبری با دو تیم خوب  قرار داد ببندند .

حسین حجازی بازیکن اسبق تیم های لیگ برتری و لیگ یکی و لیگ ۲ فوتبال ایران از جمله ؛ شهرداری یاسوج ،راه آهن تهران ، صبای قم ،شهرداری تبریز در صحبت با خبرنگار خبر دیشموک گفت: این دو بازیکن خوب دیشموک را مورد بررسی قرار دادم و طبق شناختی که از این دو نفر دارم میدانم که جای پیشرفت دارند .

وی گفت :میلاد اکبری در بویراحمد یاسوج از بهترین ها بود و انشاءالله اگر نواقصات را مورد ارزیابی قرار دهد شک نکنید میتواند آینده خوبی برای خود بسازد ، همچنین مجتبی جوان است و جویای نام و امیدوارم پاسخ زحمات خانواده خود را با تلاش بیشتر در تیم جدید خود بدهد .

جزئیات و سوابق دوبازیکن:

نام و نام خانوادگی:میلاد اکبری

تولد:۱۳۷۵,۱,۱

ستارگان دیشموک ، بزرگسالانپرسپولیس دیشموک در سوپرلیگ استان کهگلویه و بویراحمد و لیگ سه کشوری بویراحمد یاسوج و راهیابی به مرحله ۲ لیگ ۳ کشوری.

زیر نظر:

_ سالار دهش

_مربی لیگ سه:دکتر جهان جمال سیرت

نام و نام خانوادگی ؛مجتبی بستانی.
متولد.۸۱.۳.۵
حضور در تیم‌های :بهمن شیراز لیگ برتر صنعت نفت تهران امیدا لیگ تهران نفتیان صنعت لیگ یک تهران فولاد یاسوج امید لیگ یک کشور زیرنظر آقایان:

_فرهاد رمضانی صنعت نفت
_حامد رمضانی نفتیان صنعت
_حسینی و محمدی بهمن شیراز
_سید محمد موسوی فولاد یاسوج

لازم بذکر است در صورت تحقق این امر ،مجتبی بستانی به تیم امید سپاهان اصفهان و میلاد اکبری به تیم فولاد نوین اهواز که در دسته ۲کشور حضور دارد خواهند پیوست ، البته طبق شنیده ها این مسئله به توانایی هر دو بازیکن و رایزنی حسین حجازی بستگی دارد …

 

خبر دیشموک امیدوار است که این کار بازار گرمی نبوده و حتماً محقق شود …

انتهای پیام/م: آ