دشمن می خواهد غیرت ملی را از جوانان ایران بگیرد
دشمن می خواهد غیرت ملی را از جوانان ایران بگیرد
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: یکی از اهداف جنگ ترکیبی اخیر دشمن از بین بردن غیرت دینی جوانان ایرانی است زیرا از غیرت و هویت ایرانی هراس دارند و از قدرت یافتن و وحدت یافتن این ملت می ترسند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،  آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، اظهار کرد: وقتی عده ای از افراد بی اطلاع و فریب خورده، هنگام پیروزی تیم ملی آمریکا برابر ایران در جام جهانی قطر، به جشن، پایکوبی و شادی می‌پردازند، به این معناست که غیرت دینی جوانان ما نشانه رفته است.

 

وی ادامه داد: این همان اهداف دشمنان است که می‌خواهند غیرت دینی را از جوانان ما بگیرند و این غیرت را بکشند اما کشور اسلامی ایران مسیر پیشرفت و آبادانی خود را با صلابت و اقتدار طی خواهد کرد و تسلیم آن ها نخواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: امروز، روز ۹ دی ماه، روز بصیرت است و هر جا مردم آگاهانه و با بصیرت در صحنه ها حضور داشتند و در کنار هم بودند حق پیروز شد.

 

آیت الله حسینی افزود: دشمن با تبلیغات سهمگین و نادرست به میدان آمده و می خواهد با هجمه اغوا کننده مردم را فریب دهد.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تصریح کرد: مردم باید هوشیار باشند، توطئه‌های دشمنان را بشناسند و با حضورشان، قلم و زبان شان دشمنی‌ها و فتنه‌ها را محکوم کنند.

 

آیت الله حسینی با اشاره بر صرفه‌جویی در برق، گاز، افزود: شرایط جوی سرد است و مردم باید به گونه ای مصرف کنند که دیگر همشهریان دچار مشکل نشوند.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج به مسئولان متولی هم توصیه کرد که بر بازار نظارت داشته باشند زیرا که عده‌ای سودجو به دنبال گران‌فروشی و فشار آوردن به مردم هستند.

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ