دشمنان دنبال تفرقه افکنی هستند/شهید در وصیت خود تاکید بر اتحاد و دوری از تفرقه داشته است
دشمنان دنبال تفرقه افکنی هستند/شهید در وصیت خود تاکید بر اتحاد و دوری از تفرقه داشته است
حجت الاسلام خرمروز بیان کرد:  شهید در وصیت نامه های خود،  تاکید و و وصیت به انسجام، اتحاد ومواسات می کند و خواستار دوری از تفرقه و اختلافی که دشمن دنبال همین مسئله هست،  بوده است.

به گزارش خبر دیشموک،   حجت الاسلام والمسمین  شیخ قدرت الله خرم روز نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید استان در مراسم یادواره سالگرد شهید موسوی نوروزی در روستای بردله اظهار کرد: از جای جای استان و کشور گرد هم آمدید تا یکمین سالگرد شهادت این قهرمان دفاع از امنیت و آرامش و آسایش مرز و بوم را داشته باشیم.

وی افزود:  شهید با عمل و با فطرات خونش نشان دادند که مصداق بارز مدافع نظام، اسلام و اهل بیت  هستند،  با قطرات خون خود به همه ما درس دادند، اگر می‌خواهید در دنیا برای گفتن‌حرف داشته باشید؛ شجاعت داشته باشید و شهید موسی نوروزی درس بزرگی به همه ما دادند و بالاتر از شهادت خوبیِ دیگری نیست، این توصیف پیامبر اعظم (ص) است.

خرمروز تصریح کرد:  شهید حیات دارد، شهید تاثیر روانی و فرهنگی دارد و این تاثیر بعد از شهادت موسی نوروزی در این روستا کاملاً بر همه روشن شد.

وی بیان کرد:  شهید در وصیت نامه های خود،  تاکید و و وصیت به انسجام، اتحاد ومواسات می کند و خواستار دوری از تفرقه و اختلافی که دشمن دنبال همین مسئله هست،  بوده است.

خرمروز اذعان کرد:  امروز سلطنت طلبان،منافقین و سرویس های اطلاعاتی دشمن منسجم شدند برای ایجاد تفرقه؛ لیکن اتحاد مردم توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرد و در ادامه هم مردم ایران پای خون شهدای ایران اسلام خواهند ایستاد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید استان متذکر شد:  امروز بسیج ،سپاه ،نیروی انتظامی، ارتش مقابل دشمنان منسجم ایستادند و دشمنان کور خواندند که فکر کنند کاری را پیش خواهند برد و البته در برابر ملت ما موفق نخواهند شد.

انتهای پیام/م. آ

  • نویسنده : مالک آهنگ