دسیسه دشمنان در هر دوره‌ای با شکست مواجه شده است
دسیسه دشمنان در هر دوره‌ای با شکست مواجه شده است
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس به صورت قاطعانه حامی پلیس هستند.

به گزارش خبر دیشموک ،  سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص حوادث اخیر و اغتشاش در برخی شهرهای کشور و با محکوم کردن این گونه حرکات اظهار کرد: دسیسه دشمنان در هر دوره‌ای با شکست مواجه شده و در این دوره نیز شکست خواهد خورد.

وی به فتنه‌های چهار دهه اخیر اشاره کرد و گفت: سوال این است که دشمن در کدام فتنه دستاورد داشت؟ مگر این که ملت متحدتر از گذشته به راه خود ادامه داد و زیر بیرق ولایت فقیه قله‌ها را یکی پس از دیگر فتح کرد.

نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» یادآور شد: وحدت ملی همه اقوام و مذاهب رکن اصلی برای نیل به اهداف بزرگ ایرانی و اسلامی است و حتما باید به اشکال گوناگون تقویت شود.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: ما نمایندگان، همراه مردم قائل به این هستیم که اشکالات موضوعات فرهنگی و اجتماعی و کاستی‌های احتمالی دیگر به‌طور درون زا و از داخل و توسط خود ملت حل شدنی بوده و در این راه دست از اقدام سازنده بر نخواهیم داشت.

وی به راهپیمایی اخیر مردم هم اشاره کرد و گفت: راهپیمایی مردم به مثابه سیل خروشان ملت علیه فتنه و آشوبگری و دشمن خارجی است.

آزاده دفاع مقدس همچنین با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: به حساب رژیم صهیونیستی این ملت جداگانه و اساسی خواهد رسید.

حسینی‌پور افزود: مجلس و همه ارکان حاکمیت ضمن صیانت از حقوق آحاد ملت نحیب و شریف ایران، علی‌الخصوص امنیت مردم، حمایت از پاسداران این امنیت را لازمه احقاق این حق ملت می‌داند زیرا انقلاب اسلامی ایران به ابتناء ارزش‌های راستین الهی و نگاه خلیفه‌الهی به انسان است.

وی متذکر شد: واضح است دشمنان و منافقین در چنین ملتی توسط خود ملت حذف می‌شوند و برگ افتخاری دیگری بر دشمن شناسی خود رقم می‌زنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: نمایندگان مجلس به‌طور قاطعانه حامی پلیس هستند.

انتهای پیام/