دستگیری ۱۶۰ متهم در منطقه/نقاط آلوده و جرم خیز پاکسازی شد
دستگیری ۱۶۰ متهم در منطقه/نقاط آلوده و جرم خیز پاکسازی شد
با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کهگیلویه حدود ۱۶۰ نفر متهم در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کهگیلویهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد موسوی گفت: با مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان کهگیلویه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و توقیف وسایل نقلیه متخلف در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ موسوی افزود: در این طرح تعداد ۶۸ دستگاه خودرو، ۲۷ دستگاه موتورسیکلت به علت تخلف راکبان آن‌ها از جمله نداشتن گواهینامه، نداشتن مدارک شناسایی، پلاک مخدوش، ایجاد مزاحمت، حرکات نمایشی، ایجاد آلودگی صوتی و شیشه دودی توقیف و ضمن اعمال قانون به پارکینگ انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان کهگیلویه ۱۵۸ نفر متهم دستگیر شدند، ادامه داد: از این تعداد متهم ۱۷ نفر از آن‌ها به جرم سرقت، ۴۶ نفر از آن‌ها به جرم مواد مخدر، ۶ نفر به جرم قاچاق کالا، ۲ نفر به جرم مالی و اقتصادی، ۵ نفر به جرم مفاسد اجتماعی و ۸۲ نفر به جرم مابقی جرایم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه از این تعداد متهمان دستگیر شده ۱۰۴ نفر سابقه دار بودند، گفت: همچنین با اجرای این طرح ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق، ۱۹۷ لیتر مشروبات الکلی، ۹۳ فقره انواع سرقت، ۱ قبضه سلاح جنگی، ۳ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط و تعداد ۶ واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شد.

سرهنگ موسوی از شهروندان درخواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک و اعمال مجرمانه با سامانه ۱۱۰ پل ارتباطی پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ