دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب پای کار باشند
دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب پای کار باشند
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارهای فرهنگی و اجتماعی در کنار برنامه‌های عمرانی و اقتصادی در هفته دولت دیده شود.

به گزارش خبر دیشموک ، سید جواد هاشمی‌مهر در نشست ستاد بزرگداشت هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر گفت: در آغاز انقلاب برخی چهره‌ها به خاطر پایداری به نظام و انقلاب به شهادت رسیدند که انتظار می‌رود مدیران نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نبوده و در جلساتی که جهت برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای انقلاب است شرکت کنند عدم حضور مدیران گناه نابخشودنی است و چندین بار این مورد را تذکر داده گلایه کرده‌ام.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی در هفته دولت گفت: بیش از هر زمان دیگری نیازمند کارهای فرهنگی و اجتماعی هستیم و در هفته دولت در کنار سایر برنامه‌ها، کارهای فرهنگی و اجتماعی نیز دیده شود.

وی بیان کرد: ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد اما دشمنان همچنان درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند و نمی‌خواهند عزت، استقلال و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف را شاهد باشند، لذا دستگاه‌ها در هفته دولت بیشتر به بیان خدمات نظام اسلامی و اقدامات دولت خصوصا برای جوانان و نوجوانان بپردازند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برنامه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و نظام این بار در حوزه حجاب و عفاف است، دستگاه‌ها در این زمینه هم پای کار باشند و با ترسیم نقشه دشمن برای حجاب و عفاف اجازه ندهند فضا آلوده و خانواده‌های ما بیش از این آسیب ببینند.

وی ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی را یکی از راه‌های مقابله با برنامه دشمنان در زمینه حجاب و عفاف دانست و عنوان کرد: متولیان حوزه فرهنگی و اجتماعی برنامه مناسبی در این زمینه طراحی و ارائه دهند.

همچنین حجت‌الاسلام سید جواد خاصع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دبیر جلسه، اخلاص، ساده‌زیستی، تقوا، پرهیز از اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی و خدمت بی‌منت را از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر دانست و از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت به صورت عام خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بیان خدمات نظام و دولت، مطالبات مردم توسط رسانه‌ها بیان و از دولتمردان پیگیری شود.

انتهای پیام/