آنچه در نشست شورای اداری دهدشت گذشت
آنچه در نشست شورای اداری دهدشت گذشت
نشست شورای اداری دهدشت با موضوع سوم خرداد و بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار و تدابیر لازم در جهت بهتر برگزار شدن این رویداد به کار گرفته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، نشست شورای اداری دهدشت با حضور مدیران و مسوولان در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جلسه شورای اداری در دهدشت با موضوع سوم خرداد و بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر به ما این درس را می‌دهد اگر اراده کنیم می‌توانیم هر کاری را انجام دهیم.

امام جمعه کهگیلویه افزود: خرمشهر برای ما یک آموزش است که اگر تابع ولی فقیه باشیم اتفاقات زیادی حاصل می‌شود.

وی بیان کرد: امام گفت خرمشهر باید آزاد شود و علی‌رغم کمبود امکانات کافی، اما اراده و ایمان قوی وجود داشت، لذا امروز پاسداشت خرمشهر پاسداشت ارزش‌های اخلاقی، انسانی، ملی و میهنی ما است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که امروز در وضعیت خرمشهری قرار گرفته‌ایم گفت: اعرابی که اسد را نمی‌پذیرفتند امروز بعد از ۱۲ سال با حمایت جمهوری اسلامی ناچار شدند بپذیرند و این یعنی اگر الگو از خرمشهر باشد و نگاه مسئولان نگاه فتح خرمشهر باشد اتفاقات زیادی خواهد افتاد.

وی افزود: امروز دشمن محاصره‌های فراوان انجام داده اما همه حصارهای دشمن دارد بسته می‌شود و جبهه مقاومت قوی و پابرجاست.

امام جمعه کهگیلویه عنوان کرد: امروز دیپلماسی فعال در همه حوزه‌ها دارد انجام می‌شود و مدیران شهرستانی هم باید تلاش کنند کارها خوب پیش‌ برود و نباید همه کارها صرفا بر دوش وزراء و رییس جمهور باشد.

وی خواستار همکاری همه دستگاه‌ها جهت مراسمات ۱۴ و ۱۵ خرداد شد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خواستار تکریم مردم توسط مسئولان شد و یکی از این مکان‌ها را در مصلای نماز جمعه عنوان و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مدیران شهرستان طی دو سال یکبار در نماز جمعه شرکت نکرده‌اند.

 

علی‌اصغر پوربهشت در جلسه شورای اداری، با بیان این‌که سوم خرداد فقط مربوط به سال ۶۱ نیست اظهار کرد: ما سوم خرداد را به جهت پیروزی آن روز، دلاورمردی‌های رزمندگان و انتقال فرهنگ غنی آن به نسل جوان گرامی می‌داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت به تشریح برنامه‌های این ناحیه مقاومت به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت و تصریح کرد: ۳۰ عنوان برنامه در قالب ۱۱۵ ریزبرنامه در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی خواستار همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای این برنامه‌ها شد و بیان کرد: مهم‌ترین برنامه این روز اجرای صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان و رزمندگان این عملیات خواهد بود.

پوربهشت از عطرافشانی قبور مطهر شهداء، دیدار خانواده‌های شهداء، رژه موتوری، اردوهای جهادی و پویش‌های مختلف از دیگر برنامه‌های سوم خرداد نام برد.

وی با بیان این‌که سوم خرداد روز ملی مقاومت از آن یاد می‌شود خواستار فضاسازی ادارات در این راستا شد.

پوربهشت ۱۴ خرداد رحلت بنیانگذار معمار کبیر انقلاب را یادآور شد و با بیان این‌که سال‌های گذشته به دلیل ویروس کرونا اعزام زائران تعطیل بود گفت: امسال با استقبال مکرر مردم در بحث اعزام زائران، سهمیه‌هایی در نظر گرفته شد که سهمیه شهرستان کهگیلویه ۱۳۵ نفر اعلام شده است و روز ۱۲ خرداد به سمت حرم مطهر امام راحل اعزام خواهند شد.

سید عبدالعزیز موسوی در جلسه شورای اداری ضمن تبریک دهه کرامت، هجمه‌های دشمنان علیه عفاف و حجاب را یادآور شد و اظهار کرد: این دهه فرصت مناسب برای اجرای برنامه‌های خوب است که توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

فرماندار شهرستان کهگیلویه ۱۴ خرداد سالروز ارتحال حضرت امام (ره) را یادآور شد و با بیان این‌که با فکر و اندیشه این امام بزرگوار الان در اوج عزت در دنیا هستیم گفت: امروز تصمیمات مهم دنیا با نظر جمهوری اسلامی گرفته می‌شود.

وی با یادآوری سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: فتح خرمشهر جهاد تماماً آگاهانه و یک مقاومت مظلومانه بود.

موسوی خواستار گرامیداشت این روز و تجلیل از فاتحان آن شد و بیان کرد: فتوحات ما بعد از واقعه خرمشهر شکل گرفت.

انتهای پیام/