در مسائل سیاسی موضع انقلابی داریم
در مسائل سیاسی موضع انقلابی داریم
حجت‌الاسلام عبودی گفت: هفته گذشته به غیر از گچساران در وضعیت قرمز و یاسوج در وضعیت نارنجی سایر شهرها نماز جمعه برگزار شد.

نشست ستاد نماز جمعه دهدشت با حضور حجت‌الاسلام عبودی رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در این نشست نگاه جوانگرایی حجت الاسلام وحدانی فر در تغییر و تحولات اخیر ستاد نماز جمعه دهدشت را ستودنی خواند.

رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نماز جمعه متعلق به همه اقشار است،گفت: نهاد امامت جمعه از ظرفیت هیأت‌های مذهبی استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: نگاه حزبی، جناحی، قومی، سیاسی، طایفه‌ای و هیأتی در این نهاد وجود ندارد بلکه از ظرفیت و حضور همه اقشار و گروه‌ها به صورت منطقی استقبال می‌شود.

حجت‌الاسلام عبودی تأکید کرد: البته ما در مسائل سیاسی موضع انقلابی داریم، شفاف، صریح‌اللهجه، مستدل و مؤدبانه هر جا لازم باشد نقد دلسوزانه داریم.

امام جمعه باشت گفت: ستادهای نماز جمعه می‌بایست در مردمداری برنامه‌ریزی داشته باشند. شاخصه‌های برتر بودن را در نظر بگیرند و در اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌ها بروز باشند.

وی در خصوص برگزاری نماز جمعه در شهرهای استان با تأکید بر اهمیت حفظ سلامت جامعه و تبعیت از دستورالعمل‌های ستاد کرونا تصریح کرد: مبنای شورای سیاستگذاری در برگزاری نماز جمعه ستاد کرونای کشور است.

این مسؤول اضافه کرد: اینکه گاهی اوقات شهرستان و استان جلسه می‌گیرند و رنگ تعیین می‌کنند برای ما حجت نیست، نظر ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور مبنای تصمیم‌گیری است.

حجت‌الاسلام عبودی گفت: هفته گذشته به غیر از گچساران در وضعیت قرمز و یاسوج در وضعیت نارنجی سایر شهرها نماز جمعه برگزار شد.

انتهای پیام/