مراسم تکریم و معرفه فرماندار شهرستان کهگیلویه برگزار شد
مراسم تکریم و معرفه فرماندار شهرستان کهگیلویه برگزار شد
از نامهربانی استانداری تا نامهربانی نماینده مجلس/جعفر نیکبخت: در حوزه استانداری دیکتار مآبانه برخورد می شود

صبح امروز آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کهگیلویه در سالن شهید زکی زاده فرمانداری با حضور شورای اداری شهرستان و چهره های سیاسی استان برگزار شد.

خبر دیشموک؛ صبح امروز آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کهگیلویه در سالن شهید زکی زاده فرمانداری با حضور شورای اداری شهرستان و چهره های سیاسی استان برگزار شد.

درابتدای این مراسم جعفر نیکبخت فرماندار پیشین شهرستان کهگیلویه گفت : با وجود دها نامه مبنی بر استعفا به استاندار تحویل داده شد اما جواب قانع کننده ای نشنیده ایم.

جعفر نیکبخت در اوایل صحبت های خود خطاب به مجموعه استانداری استان کهگیلویه و بویر احمد  گفت : امام راحل به خاطر لایحه کاپیتالاسیون تبعید شد تا حق مردم پایمال نشود  ولی برخلاف آن در حوزه استانداری دیکتار مآبانه برخورد می شود و مجموعه استانداری می دانند که این حرفا را برای خودشان نگهداری کردم.(تشویق حضار)

وی افزود: نامهربانی ها از حوزه استانداری و حوزه سیاسی شروع شد و‌تا جایی ادامه پیدا کرد که با مدیر کل سیاسی درگیری لفظی داشتیم. حتی فرم اطلاعاتی بنده را نیز پس از شش ماه تکمیل و ارسال نشد که با پادرمیانی نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی فرم اطلاعتی تکمیل و تایید شد.

فرماندار پیشین کهگیلویه با گلایه مندی از استانداری استان گفت: نامهربانی ها ادامه داشت تا وقتی که نامهربانی نماینده محترم هم اضافه شد و در کل این دوران را به نام مدیریت نامهربانیها نامگذاری کردم  و قطعاً می‌دانیم وقتی فضای ناآرام باشد در آن فضا انگیزه کاری از بین خواهد رفت و حاشیه ها بر متن سوار می‌شود.

جعفر نیکبخت گفت: نامهربانی ها تصمیم گرفتند و فشارها تشدید میشد و چند تن از مسئولین عالی رتبه شهرستان و استان در جریان این اتفاقات بودند.  با بارش رحمت الهی در بهمن ماه و وقوع سیل این بار نیزشرایط را مناسب  ندیدیم که تنش دیگری به شهرستان اضافه کنیم.

وی با اشاره به خاطره بازدید از روستای رود ریش گفت :  در بازدید از روستای رود ریش مردم زیادی جمع شدند و تقاضای آن ها  احداث جاده بود که و همانجا قول همکاری به آن ها داده شد و پیگیری های لازم نیز صورت گرفت و قرار شد که فرمانداری و امور عشایر هزینه ساخت جاده را بپردازد و نماینده محترم شهرستان های چهار گانه نیز این بودجه را از شرکت نفت دریافت کردند.

این مراسم هم اکنون در حال برگزاری است
منبع/خبر کهگیلویه
انتهای پیام/م،آ