در بخش دیشموک ۸۰ میلیارد تومان طرح تعریف شد
در بخش دیشموک ۸۰ میلیارد تومان طرح تعریف شد
فتاح ادامه داد: در بخش دیشموک ۸۰ میلیارد تومان طرح تعریف شده که پنجاه میلیارد تومان آن در طی این سفر توسط بنیاد مستعضفان انقلاب اسلامی اختصاص می یابد.

به گزارش خبر دیشموک،   سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور در جلسه شورای اداری دیشموک اظهار کرد : برای رفع مشکلات نیازمند اولویت بندی هستیم که از استاندار و تیم ایشان در استان خواستار توجه به این مهم هستیم.

وی افزود: برای اجرای طرح بزرگ اقتصادی در استان بنیادمستضعفان پای کار است که بایستی مسئولان استانی طرح بزرگ تعریف کنند تا سرمایه گذاری انجام شود.

فتاح ادامه داد: گاوداری ۲۴۰۰ راسی در یاسوج سرمایه گذاری بنیاد مستعضفان بوده و ایجاد یک گاوداری جدید با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان نیازمند زمین و آب است تا سرمایه گذاری انجام شود.

رئیس بنیاد مستعضفان انقلاب اسلامی با اشاره به افتتاح بنیادعلوی در یکسال گذشته در دیشموک گفت: در این یکسال کارهای خوبی اجرا شده است که بایستی به طرح های دیشموک سرعت و وسعت داده شود.

وی افزود: در سال گذشته ۳۱ میلیارد تومان اعتبار در دیشموک توسط بنیادعلوی هزینه شده است.

فتاح ادامه داد: در بخش دیشموک ۸۰ میلیارد تومان طرح تعریف شده که پنجاه میلیارد تومان آن در طی این سفر توسط بنیاد مستعضفان انقلاب اسلامی اختصاص می یابد.

رئیس بنیادمستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به سهمیه ۲ هزار واحد مسکن در استان گفت: این مسکن برای مددجویان تحت پوشش و افراد فاقد مسکن است که اگر سهم دیشموک کم است به غیر از این ۲هزار واحد برای بخش دیشموک سهمیه اختصاص داده می شود که این مهم نیازمند همکاری مسئولان استانی است.

وی افزود: برای استان مبلغ یکصد میلیارد تومان وام اشتغالزایی قرض‌الحسنه اختصاص یافته که باجه بانک سینا در صورت اختصاص زمین در دیشموک ساخته می شود.

فتاح ادامه داد: برای اشتغالزایی در دیشموک خارج از سهمیه استانی وام اشتغالزایی تدارک دیده می شود.

رئیس بنیادمستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به کمک به شهرداری دیشموک گفت: برای مبلمان شهری دیشموک اعتباری به شهرداری کمک می شود تا در مبلمان شهری این شهر هزینه شود.

وی با اشاره به ساخت کلاس درس در دیشموک افزود: طبق اولویت بندی با همکاری استاندار کهگیلویه وبویراحمد این مهم در شهر دیشموک و روستاهای بزرگ انجام می شود.

فتاح با اشاره به قول احداث یک مرکز درمانی بهداشتی در دیشموک ادامه داد: در صورت تجهیز و همکاری علوم پزشکی استان ، ساختمان مرکز بهداشت و درمان در دیشموک ساخته می شود.
رئیس بنیادمستضعفان انقلاب اسلامی گفت: ساخت هفت خانه عالم در بخش دیشموک را بنیادمستضعفان بر عهده می گیرد تا در کنار ساخت سه خانه عالم فعلی، ۷ خانه عالم جدید ساخته شود.

وی با اشاره به ساخت ساختمان اورژانس اجتماعی افزود: در این زمینه هم کمک های لازم برای توسعه دیشموک و ساخت این مرکز داده می شود.

فتاح ادامه داد: همه تلاش های بنیادمستضعفان انقلاب اسلامی برای توسعه دیشموک اجرایی و قول های داده شده عملیاتی می شود.

وی ضمن قول مساعد به مردم بخش دیشموک عنوان کرد: مشکلات کوجک با همکاری دولت زیر نظر فرماندار و استانداری رفع می‌شوند.