دانشجویان جدید سریال “روزگار جوانی” را بشناسید
دانشجویان جدید سریال “روزگار جوانی” را بشناسید
سریال "روزگار جوانی" امروز در تهران با حضور کاراکتر قدیمی "عباس آقا" جلوی دوربین رفت، رسول نجفیان نیز با بازی شخصیت خودش وارد قصه‌های دانشجویان می‌شود.

فیلمبرداری‌ فصل جدید سریال نوستالژیک “روزگار جوانی” امروز آغاز شد؛ سریالی که چندی پیش سعید اشناب مدیر شبکه پنج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره ساخت سریال‌های جدید، نامش را به‌همراه  “عملیات ۱۲۵” جدید آورد.

او گفت: “در حال حاضر یک‌سری از سریال‌های گذشته را قرار است امروزی‌ کنیم و آن خاطره خوش و انرژی که از قبل بوده را با ساخت سری‌های جدید تکرار کنیم، مثل “روزگار جوانی”، “عملیات ۱۲۵″ و ان‌شاءالله آقای رضوانی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تلاش می‌کنند در حوزه سریال‌سازی انتظار مخاطب خوب تهرانی را برآورده کنیم.”

ماجراهای دانشجویانی که به تهران آمده بودند و تصمیم گرفتند تا خانه‌ای را به‌صورت مشترک اجاره کنند.  نصرالله رادش با لهجه و گویش آبادانی نقش حمیدرضا را پذیرفت، امین حیایی دیگر جوانِ قصه “روزگار جوانی” بود که نقش افشین را بازی می‌کرد.

نقش دیگر دانشجوی قصه را بهزاد خداویسی ایفا می‌کرد که در “روزگار جوانی” نامش مجید بود پسری اصفهانی که رشته نقاشی را در دانشگاه می‌گذراند. کیهان ملکی در نقش احد لهجه آذری و نقش پزشک را داشت و مهدی صبایی نقش شهریار را بازی می‌کرد که اهل کرمانشاه بود و رشته کشاورزی می‌خواند.

بیوک میرزایی یکی از بازیگران قدیمی است که در فصل نخست کاراکتر عباس‌آقا را بازی می‌کرد و امروز در قالبِ همان نقش گذشته جلوی دوربین فصل جدید این سریال تلویزیونی رفت. داستانِ نسخه جدید “روزگار جوانی” قرار است حول محورِ دانشجویان دهه ۱۳۸۰ بگذرد. ۵ جوان و دانشجوی جدید مثل نسخه قدیمی‌اش بازیگران اصلی داستان‌اند و قصه‌های امروزی دارد، به‌تعبیر تهیه‌کننده نسخه‌ای که در ۳۰ قسمت و ۳۰ قصه طراحی شده است.

همان شکل و شمایل اپیزودی در این نسخه هم رعایت می‌شود. شخصیت‌های اصلی داستان همچون فصل نخست، حول محورِ این پنج دانشجو، در هر اپیزود و قسمت وارد ماجراهای نسخه جدید “روزگار جوانی” می‌شوند.

سپهر محمدی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی با تأیید آغاز فیلمبرداری فصل جدید سریال “روزگار جوانی” به خبرنگار تسنیم گفت: امروز با حضور بیوک میرزایی و ۵ دانشجوی اصلی داستان، فصل جدید “روزگار جوانی” کلید خورد. این سریال در وهله اول ۳۰قسمتی است و در صورت رضایت ادامه پیدا خواهد کرد.

او درباره زمان پخشِ سریال تأکید کرد: اگر کار تصویربرداری در مسیرِ درست خودش پیش برود و مشکلی نباشد ان‌شاءالله بتوانیم کار را به پخش تیرماه برسانیم و از شبکه پنج سیما روی آنتن برود.

تهیه‌کننده “روزگار جوانی” در خصوص حضور بازیگران این مجموعه تلویزیونی، گفت: قصه‌های جدید “روزگار جوانی” همچون گذشته مشکلات این پنج دانشجوی اصلی را نشان خواهد داد و به‌تناسب قصه و داستان، بازیگران جدید با اتفاقات جدیدی، وارد سریال می‌شوند.

سیدمحمد صادقی‌راد برنامه‌ریز سریال هم نام دانشجویان جدید سریال “روزگار جوانی” را اعلام کرد که سینا کرمی نقش حامد، آریا توسلی نقش روزبه، سعید زارعی نقش مسعود، امیرمسعود واعظ تهرانی نقش آرمان و عیسی حسینی نقش مرتضی را ایفا خواهند کرد، البته به‌تعبیر او بیوک میرزایی با کاراکتر قدیمی عباس‌آقا در فصل جدید حضور دارد و رسول نجفیان هم در روزهای آتی جلوی دوربین می‌رود و در نقش خودش، جلوی دوربین سریال “روزگار جوانی” ظاهر خواهد شد.

انتهای پیام/+