خسارت میلیاردی (بورس) یک روستا در کهگیلویه و بویراحمد
خسارت میلیاردی (بورس) یک روستا در کهگیلویه و بویراحمد
وعده سرمایه‌گذاری دولت در بورس باعث شد مردم یک روستای محروم در کهگیلویه و بویراحمد هر آنچه داشتند را بفروشند اما میلیاردی از بورس خسارت دیدند.

در حالیکه دولتی‌ها در حال سرپوش گذاشتن بر آنچه در بورس رخ داد هستند و هیچ فردی نمی‌خواهد  مسئولیت آنچه در تالار شیشه‌ ای گذشت را بپذیرد در استان کمتر توسعه یافته کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان محروم لنده روستایی است به‌نام مال ملا ( مال استریت) که بورس کلاه گشادی بر  سر‌مردم صاف ساده و زحمت کش آن گذاشتند.

مال استریت یا به‌نام محلی مال ملا روستایی چسبیده به شهرستان لنده که جمعیتی حدود ۴۰۰ نفر دارد که اغلب کشاورز و دامدار هستند، مردمی زحمت‌کشی که به دولتی‌ها اعتماد کردند و زمین و دام و طلا و هر آنچه داشتند را فروختند و در بورس سرمایه‌گذاری کردند اما آنچه از بورس سهم آنها شد پشیمانی بود.

عده‌ای از آنها حتی از بانک وام گرفتند و در بورس سرمایه‌گذاری کردند اما سرمایه‌یشان در بورس به فنا رود و زندگیشان را باختند.

معماری بخشدار این روستا به خبرنگار فارس گفت: مردم روستا با اعتماد به حرف مسئولان و با توجه به روند افزایشی بورس، زمین و دام و ماشین و طلا و جواهرات و هر آنچه داشتند را فروختند و در بورس سرمایه‌گذاری کردند اما نمی‌دانستند در بورس چه تله‌ای برای آنها پهن شده است.

وی افزود: آنها می‌خواستند از بورس سود ببرند اما سودی که عاید آنها نشد هیچ، اصل سرمایه‌ای که داشتند هم از بین رفت.

وی با اشاره به ضرر و زیان میلیاردی مردم این روستا از بورس گفت: این حادثه بر زندگی مردم تاثیر زیادی گذاشت،مشکلات زیادی بین خانواده‌ها ایجاد کرد حتی تا مرز از هم پاشیدن هم پیش رفت.

 بخشدار روستا با بیان اینکه سیاسیون نباید وارد بورس می‌شدند، افزود: دخالت سیاسیون در بورس خسارت جبران ناپذیری به سرمایه‌گذاران در بورس خصوصا مردم این روستا وارد کرد.

به گزارش خبرنگارسرمایه‌گذاران در بورس خصوصا مردم این روستا از بی‌تدبیری دولتی‌ها خسارت زیادی دیدند ‌و زندگیشان به فنا رفت اما متاسفانه هیچ کسی پاسخگو نیست و دولتمردان تقصیرات را گردن دیگری می‌اندازند.

انتهای پیام/سعادت نیک