خدمات نظام با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست
خدمات نظام با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خدمات نظام در هفته دولت بیان شود، گفت: انقلاب این همه خدمت ارائه کرده است اما گاهی ناسپاسی انجام می‌شود و خدمات نظام زیر سوال می‌رود که البته همه کار دشمن است.

به گزارش خبر دیشموک ،  یت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری با اشاره به اینکه توجه به حلال و حرام بر همه مسلمان واجب و لازم است، اظهار کرد: توجه به حلال و حرام بر مسؤولان جمهوری اسلامی واجب‌تر و لازم‌تر است و اگر یک ریال در بیت‌المال از بین رفت باید پاسخ‌گوی باشیم.

وی گفت: گاهی براثر یک سوءمدیریت و گاهی براثر یک پیشنهاد بیت‌المال از بین می‌رود که بسیار خطرناک است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسؤولان بیشتر در راه تقوا تلاش کنند، ادامه داد: مسؤولان در خصوص واجبات شرعی دغدغه داشته باشند و نکند یک واجب شرعی در کف خیابان لگدمال شود یا در محفل و مجلسی ارزش‌های دینی چه در گفتار، نوشتار و اعمال و رفتار زیر سوال برود اما مسؤول ما سکوت کند.

حسینی در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته دولت عنوان کرد: نظام خدمات فراوانی انجام داده است، خدمات نظام با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی خطاب به مدیران حاضر در جلسه بیان کرد: برخی از شماها گذشته را دیدید و این استان چگونه بود، یاسوج فقط یک روستا بود اما انقلاب این همه خدمت ارائه کرد اما گاهی ناسپاسی انجام می‌شود و خدمات نظام زیر سوال می‌رود که البته همه کار دشمن است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: کشور نه توسعه علمی نه پیشرفت فرهنگی و اقتصادی داشت اما امروزه یک قدرت بلامنازعه است. مسؤولان باید زبان گویای انقلاب باشند و فارغ از این دولت و آن دولت دستاوردهای انقلاب را بیان کنند.

انتهای پیام/