خدمات نظام اسلامی بیان شود/ در دهه فجر جهاد تبیین صورت بگیرد
خدمات نظام اسلامی بیان شود/ در دهه فجر جهاد تبیین صورت بگیرد
محکوم کردن اهانت به قرآن کریم، برخورد با عاملان ناامنی در کشور، برگزاری هرچه با شکوهتر برگزار کردن برنامه های دهه فجر،تشریح دستاوردهای انقلاب از مهمترین گزیده خطبه های ائمه جمعه لیکک، پاتاوه،گچساران،سرفاریاب ،چرام و دیشموک بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، با حضور مردم متدین و انقلابی نماز جمعه در شهرهای مختبف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین راوند امام جمعه دیشموک  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری  در دیدار با مسئولان سازمان تبلیغات کشور گفت : از مهم ترین بیانات ایشان توجه به لسان قوم بود  و تک تک ما مورد خطاب مقام معظم رهبری هستیم و باید جهاد تبیین را مقوله زندگی خویش قرار دهیم .

 

وی خاطرنشان کرد : تک تک ماها روشنگری کنیک که در دوران پهلوی چه بود ؟ خدمتی بود ؟ توجهی بود ؟ یک کیلومتر راه ارتباطی در این بخش  بود ؟ آب و برق بود ؟ نبود ! ، باید جهاد تبیین صورت بگیرد ، در ست است در بعضی جاها فرمایشات مقام معظم رهبری زمین خورد و مسئولین توجه نکردند و اگر شعارهای اقتصادی  رهبر ایران اسلامی در دولت های مختلف عملی می شد ، الان مشکلات معیشتی مردم کم تر بود ، پس با وجود مشکلات در کشور لیکن خدمات نظام باید بیان شود و بی انصافی نشود و ظلم به نظام اسلامی صورت نگیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین راوند اذعان داشت: حرکت جاهلانه برخی از کشورهای اروپایی و اهانت به قرآن کریم را داشتیم که این افراد در ادامه ی ستیز هدفمند با قران و با اسلام و ادامه ی اقدام اسلام هراسی خویش و نفوذ اسلام و نفوذ معنویت در بین کشورهای اروپایی لرزه بر اندام انها انداخت و به اعتقادات‌ بیش از ۲ میلیارد مسلمان توهین کردند.

وی افزود: سران اروپایی از جمله کشورهایی مانند سوئد، فرانسه و هلند و امثال انها که تحت عنوان آزادی ییان توهین به اعتقادات دینی ولایت،سپاه پاسداران و قران کریم توهین میکنند؛ جرم تلقی میشود و  با سنگین ترین مجازات ها محکوم می‌شوند.

 

امام جمعه دیشموک متذکر شد: حدود شش دهه حاکمیت پهلوی بر کشور ما باعث شد در سال ۵۷ مردم به حد انفجار برسند و با رهبری حضرت امام ملت قیام کردند و و آن قیام به انقلاب اسلامی منجر شد.

امام جمعه شهر لیکک در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به اینکه غربی‌ها و سران استکبار شعار آزادی بیان را ارایه می‌کنند، اما تحمل دیدن تصاویر سرداران اسلام و پیشرفت جهان اسلام را ندارند گفت: حرکت زشت و زننده اهانت به قرآن کریم در این کشور‌ها توهین به میلیون‌ها مسلمان است و این عمل مقابله با گسترش اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام صلواتی افزود: ما هم عمل شنیع و زشت را محکوم می‌کنیم و خواستار پیگیری این موضوع در نهاد‌های بین المللی هستیم.

وی با بیان اینکه جبهه استکبار با صلاح تحریم به نبرد با مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی آمده است که این نشان دهنده آن است که راهی برای مقابله با مردم ما ندارند افزود: تفسیر جهاد تبیین و عمل به این موضوع در برهه‌های مختلف و بویژه مقابله با دشمنان می‌تواند راهگشا باشد.
صلواتی با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر یوم الله انقلاب اسلامی ایران در ۱۲ بهمن و سالروز بازگشت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) بر پاسداشت و گرامیداشت این دهه و بیان دستاورد‌های نظام و انقلاب تاکید کرد.
*********
امام جمعه سرفاریاب فرا رسیدن سالروز ولادت امام محمد تقی (ع) گرامی داشت و با اشاره به عصر تهاجم و تفتیش عقاید در دوران خلفای عباسی که شکنجه، آزار، زندان و نابودی مخالفان را در پی داشت گفت: نوع حرکت و مبارزه این امام همام با حکام جور تبیین روشنگرانه و بصیرت آور برای فهم عمومی و آگاهی حداکثری جامعه بود.

حجت الاسلام زارعی پور با اشاره به ضرورت انجام وظیفه آحاد جامعه در نقش یک تبیین گر و آگاهی و روشنی بخشیدن به پیرامون خود، افزود: جهاد تبیین عرصه‌ای دائمی در مبارزه حق و باطل است و تبیین خنثی کننده توطئه‌ها است و همواره حقایقی هست که باید آشکار و عموم مردم در جامعه را نسبت به آن‌ها آگاه کرد.
زارعی پور فرا رسیدن دهه فجر را گرامی داشت و اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) به یک انحطاط تاریخی طولانی پایان داد و رژیم ننگین سلطنت استبدادی را به حکومت اسلامی مردمی تبدیل کرد.

خطیب نماز جمعه سرفاریاب توهین و جسارت استکبار و غرب به مقدسات مسلمانان و قرآن را نشانه ضعف و شکست آن‌ها دانست و گفت: اهانت کنندگان بدانند جامعه اسلامی در برابر این رفتار سخیف آن‌ها خواهد ایستاد.
********
امام جمعه پاتاوه با تبریک ایام الله دهه فجرانقلاب اسلامی، به تشریح دست آورد‌های انقلاب ازنظر، علمی، اقتصادی، معنوی و سیاسی گفت: رویکرد، مهم دشمن درمقابل انقلاب اسلامی کتمان و تحریف می‌باشد و بیان ایام الله و جهاد تبیین راهبرد مقابله با دشمن است.

حجت‌الاسلام سیادت با بیان اینکه تحول انسانی، بزرگترین امتیاز انقلاب اسلامی است افزود: استقلال اقتصادی و پیشرفت اقتصادی انقلاب ایران درجهان کم نظیراست و به لحاظ علم و فناوری هم مقام ۱۴ در جهان و مقام اول منطقه را کسب کردیم.

وی با گرامیداشت دهه پرفروع فجر اضافه کرد: این دهه بهترین فرصت برای بیان دست آورد‌های انقلاب در حوزه‌های مختلف است و مدیران و مسئولان با استفاده از این فرصت خدمات نظام را به مردم اطلاع رسانی کنند.
*****
خطیب جمعه شهر چرام گفت: ایران اسلامی در چند ماه اخیر، با یک جنگ ترکیبی و نقشه سرویس‌های جاسوسی دشمنان همراه بود.

حجت الاسلام افشار افزود: اغتشاشگرانی که با تحریک رسانه‌های معاند، سلاح سرد و گرم به دست گرفتند و برای شهروندان حدود دو ماه ناامنی ایجاد کردند، ایجاد رعب و وحشت کردند، به اموال عمومی خسارت زدند، شهدای عزیزی مثل آرمان علی وردی و صد‌ها عزیز دیگر را به شهادت رساندند قابل گذشت نیستند.
وی گفت: آمران، مباشران و قاتلان باید محاکمه و برخورد صورت گیرد؛ و جای مماشات نیست.

 

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ