خدمات سپاه و بسیج به کشور ستودنی است +تصاویر
خدمات سپاه و بسیج به کشور ستودنی است +تصاویر
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ سپاه و بسیج امید انقلاب و نظام است هستند و خدمات فراوانی در نقاط مختلف کشور به مردم ارایه می دهند که قابل تحسین و ستودنی است.

به مناسبت هفته بسیج فرمانده سپاه فتح به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و جمعی از معاونت ها و فرماندهان نواحی با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: جمهوری اسلامی ایران نظامی مقدس با آرمان‌های معنوی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی افزود: تمام قوانین کشور ما بر اساس مکتب اهل بیت است و شورای نگهبان از قانون اساسی و ارزش‌های اسلامی محافظت می‌کند.
وی با بیان اینکه هزینه‌های سنگینی برای برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی داده شده است گفت: یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی بسیج و سپاه پاسداران می‌باشد که باید از آن‌ها حفاظت و حراست شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه صاحب این انقلاب مردم هستند افزود: سپاه و بسیج در بطن مردم جای گرفته است و هم نقش حفاظتی و امنیتی دارد و هم به مردم خدمات رسانی می کند.
وی با بیان اینکه سپاه و بسیج امید انقلاب و نظام است اضافه کرد:خدمات این دو نهاد انقلابی به مردم در سطح کشور قابل تحسین و ستودنی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ابراز داشت؛ پاسداران و بسیجیان تاکنون با روحیه ای سلحشوری که دارند ضربات سنگینی بر پیکره دشمنان ایران اسلامی وارده کرده اند.
فرمانده سپاه فتح استان هم در این دیدار که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد گفت:هفته بسیج با شعار بسیج پاره تن مردم است از از ۲۹ آبان آغاز و تا ۵ آذر ادامه دارد.
سردار حمید خرم دل به ویژه برنامه‌های این هفته اشاره کرد و افزود: دو ویژه برنامه به صورت سراسری در کشور و همزمان در استان اجرا می‌شود که روز چهارشنبه یک همایش به شکل ویدئو کنفرانس و روز جمعه هم گردهمایی صالحین و گردان‌های مختلف در مصلای یاسوج برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در مجموعه سپاه و بسیج استان اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده است گفت: رویکرد سپاه پاسداران خدمات رسانی به مردم است.
فرمانده سپاه فتح استان همچنین اضافه کرد : دو مجموعه بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی که در حال حاضر پنج روستا را تحت پوشش دارد در کهگیلویه و بویراحمد فعال است.
سردار خرمدل با اشاره به سفر سردار سلیمانی به استان هم اشاره کرد و گفت: در این سفر یک مجموعه‌ای از ماشین آلات سنگین را در اختیار سپاه استان گذاشتند تا در زمینه‌های خدمات رسانی فعالیت کنند.
سردار خرم دل بیان داشت: در زمینه تهیه جهیزیه در هفته بسیج ۴۵۰ سری جهیزیه در استان و در شهرستان دنا هم ۱۵۰سری جهیزیه توزیع می‌شود که از سال گذشته تاکنون بیش از ۲ هزار سری جهیزیه تهیه و به زوج‌های نیازمند تحویل داده شده است.
وی همچنین به فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی نیرو‌های سپاه اشاره کرد و گفت: یک مرکز مجهز صوتی و تصویری وفضایی برای ساخت انیمیشن برنامه‌های مختلف تدارک دیده شده است.
وی همچنین به بحث محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: یک درمانگاه در گچساران افتتاح شده و یک درمانگاه هم در بهمئی در حال ساخت است و مجوز درمانگاه‌های شهر‌های دهدشت، مادوان و چرام نیز اخذ شد.

انتهای پیام/

به گزارش خبرگزاری بسی