خبر خوب|دیشموک از بن‌بست خارج می‌شود/فرماندار کهگیلویه: اجرای ۱۴ طرح توسعه‌ای و برگزاری مسابقات فوتسال کشوری بانوان به میزبانی شهر دیشموک
خبر خوب|دیشموک از بن‌بست خارج می‌شود/فرماندار کهگیلویه: اجرای ۱۴ طرح توسعه‌ای و برگزاری مسابقات فوتسال کشوری بانوان به میزبانی شهر دیشموک
فرماندار کهگیلویه گفت: 14 طرح اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی امسال در دیشموک اجرا می‌شود.

دارا کریمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار در کهگیلویه گفت: ۱۴ طرح با مشارکت دولت، بنیاد علوی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای توسعه بخش دیشموک اجرا می‌شود.

فرماندار کهگیلویه، احیاء گیاهان دارویی در ۱۰ هزار هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی کوه دل افروز، اجرای طرح آبرسانی به دیشموک و حومه، جاده سازی در حوزه راه‌های روستایی و جاده تنگ چویل را از جمله اولویت‌ها اعلام کرد.

وی اضافه کرد: اتصال بخش دیشموک به خوزستان از مسیر باشت، چرام، دهدشت و تنگ چویل از دیگر طرح‌های توسعه‌زا است.

این مسؤول گفت: از دیگر برنامه‌های اولویت دار توسعه بخش دیشموک جاده فرعی پاتاوه به اصفهان از طریق مسیر ارتباطی امامزاده نورالدین عباس (ع) بوده که این بخش را به جاده ملی پاتاوه- دهدشت متصل می‌کند.

کریمی‌نژاد از برگزاری همایش توسعه صنعت بوم گردی در سال جاری خبر داد و افزود: این همایش با محور قراردادن گلیم مشته درغک در شهر دیشموک با توجه به منحصر بودن آن انجام می‌شود.

کریمی‌نژاد با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال کشوری بانوان به میزبانی شهر دیشموک در فروردین ماه گفت: آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها همزمان با اجرای مسابقات فوتسال بانوان در روز ۱۷ فروردین به میزبانی شهر دیشموک است.
وی افزود: این مسابقات با حضور ۵ تیم در سطح ملی در دیشموک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/