خبرنگار مردمی بالاخره وارد انتخابات شد؛ “وحید” در صف سياسيون گفت:برای خدمت آمده ام
خبرنگار مردمی بالاخره وارد انتخابات شد؛ “وحید” در صف سياسيون گفت:برای خدمت آمده ام
وحید محمدی زاده:آماده ام تا خط بطلانی باشم بر نگاه های قومی و طایفه ای، با تیم جوان و نخبه به میدان آمده ام

پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ گزارش آوای اولین ها، وحید محمدی زاده کاندیده شورای اسلامی شهر لنده ، هدف اصلی اش برای کاندیدا شدن را دفاع از حقوق مردم به خصوصا جوانان و مبارزه با پدیده شوم قوم گرایی و طایفه گرایی عنوان کرد و گفت : آماده ام تا خط بطلانی باشم بر نگاه های قومی و طایفه ای. وی ادامه داد : مهم ترین دلیل عدم پیشرفت و بن بستی شهرلنده نگاه قوم گرایی و طایفه گرایی است که باید کنار بگذاریم تا مورد غضب آیندگان قرار نگیریم و بنگریم و بترسیم که آیندگان چطونه ما را قضاوت خواهند کرد و اماده ام تا آغازی باشم بر پایان این پدیده شوم با حمایت جوانان و شیر مردان و شیر زنان شهرم. محمدی زاده در پاسخ به سوال خبرنگار ما که شعار شما در این دور انتخابات چیست گفت : مردم ما از شعار دادن خسته شده اند و شعار جوابگو نیست و باید عمل کرد. وی افزود : شهرلنده امروز معروف شده است به شهر ارواح و جوانان شهرم‌ در این شهر افسرده شده اند و اگر خداوند توفیق داد پس از عضویت در شورا با توجه به تعاملات خوبی که در استان و کشور دارم برنامه ویژه ای برای افزایش نشاط اجتماعی با ایجاد اماکن ورزشی و فضایی سبز مخصوصا برای بانوان با همکاری دیگر نهادها و سازمان ها در دستور کار قرار خواهم داد.

 

مهندس محمدی زاده گفت : بنده با یک تیم جوان ، نخبه و با برنامه آماده ام و یکی از اولویت هایم مسئله فرهنگی و احیای شخصیت های برجسته شهرستان همچون شهید طییب و شهید جانمحمد کریمی است که باید تندیس این سردار شهید به عنوان نماد ایثاد و فداکاری در شهر لنده نصب شود. وی ادامه داد : اصلاح مبلمان شهری و ورودی های شهر ، سامان دهدی تمام اصناف ، پروانه رایگان برای مسکن زوج های جوان و…. از دیگر برنامه های بنده درصورت ورود به شورای شهر خواهد بود.

وی در اخر در پاسخ سوال خبرنگار ما که شما از چه طیف سیاسی هستید گفت : بنده نه اصلاح طلب هستم و نه اصولگرا و بنده یک بچه انقلابی ، عدالت خواه و فساد ستیز هستم و هر کسی که برای مردم خدمت کند و درچهار چوب قانون و فرمایشان رهبری معظم حرکت کند مورد قبول برای بنده است. وحیدمحمدی زاده لیسانس مهندسی صنایع و دانشجوی ارشد مدیریت امور شهری میباشد.

 

 

  • نویسنده : وحید آهنگ