خبرنگاران مراقب جنگ فرهنگی دشمن باشند
خبرنگاران مراقب جنگ فرهنگی دشمن باشند
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه گفت: در جنگ فرهنگی هجمه‌هایی علیه اعتقادات، نظام و ولایت صورت می‌گیرد و خدمات نظام را وارونه جلوه می‌دهند.

جهان دیماز امروز در نشست با خبرنگاران عدم اطلاع رسانی در برخی برهه‌ها را سبب بروز اتفاقات تلخ دانست و اظهار داشت: اطلاع رسانی به موقع اخبار و رویدادها به جامعه آگاهی می‌بخشد.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه گفت: اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار از ضروریات جامعه است و بار این زحمت را خبرنگاران به دوش می‌کشند.

این مسؤول اهمیت فرهنگ را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه توجه به مقوله فرهنگ باعث تقویت سایر حوزه‌ها خواهد شد، افزود: بسیاری از عقب افتادگی‌ها ناشی از بی‌توجهی به فرهنگ است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: امروز در جنگ فرهنگی هجمه‌هایی علیه اعتقادات، نظام و ولایت صورت می‌گیرد و خدمات نظام را وارونه جلوه می‌دهند، برخی ناخواسته تحت تأثیر این القائات در فضای مجازی قرار می‌گیرند.

دیماز با تأکید بر اینکه از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید برای مقابله با شبهه‌افکنی و تهاجم فرهنگی استفاده کرد، گفت: معتقدیم امروز فضای مجازی توسط بدخواهان به اهرمی در جهت جنگ فرهنگی علیه نظام تبدیل شده و باید ضمن استفاده صحیح از آن هوشیار باشیم و حرکت خصمانه دشمن را شناسایی و با آن مقابله نماییم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه با قدردانی از زحمات جامعه خبری برای اطلاع‌رسانی اخبار و انعکاس عملکرد حوزه انتظامی گفت: خبرنگاران شهرستان همکاری لازم را دارند.

در پایان این نشست از خبرنگاران فعال با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل شد.

انتهای پیام/سعادتی نیک